Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های لیبیایی خبرهایی از فرار فایز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی به خارج این کشور پس از تایید فوت عبدالقادر التهامی، رئیس دستگاه اطلاعات کابینه او منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، سعید امغیب، عضو پارلمان لیبی اظهار کرد: خبرهای قطعی از پرواز هواپیمای فایز السراج به مقصدی نامعلوم وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحکیم معتوق، روزنامه‌نگار لیبیایی پیشتر گفته بود، فایز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی با توجه به پیشروی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" (نیروهای وابسته به خلیفه حفتر) در محورهای درگیری در طرابلس، برای فرار به جمهوری مالت آماده شده است.

پس از تایید خبر فوت التهامی، در بیشتر محورهای درگیری در طرابلس درگیری‌های شدیدی میان نیروهای وابسته به خلیفه حفتر، موسوم به ارتش "ملی" لیبی و نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی شکل گرفتند.

رسانه‌های لیبیایی از کشته شدن التهامی به دست یک گروه وابسته به یگان بازدارنده فتحی باشاغا، وزیر کشور دولت وفاق ملی و چهره وابسته به اخوان المسلمین خبر دادند.

همزمان در برخی گزارش‌ها نیز علت مرگ التهامی بروز حمله قبلی پس از بازاشت او در طرابلس عنوان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران لیبی فایز السراج دولت وفاق ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران