Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:54:44 GMT

کیفیت مسابقات آنلاین و حضوری قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۲۲۶۵

کیفیت مسابقات آنلاین و حضوری قابل مقایسه نیست

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات جام رمضان به صورت آنلاین و با جایزه نقدی برگزار می‌شود؛ بستر آموزش آنلاین و برگزاری مسابقات در هیئت شطرنج وجود دارد.

رضا پاشانجاتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج و نیز برنامه‌های هیئت در سال 99 اظهار کرد: سه سایت معروف و شناخته‌شده‌ برای مسابقات آنلاین وجود دارد که معمولا به عنوان سایت مرجع استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران بیشتر از سایت www.lichess.org استقبال شده و بیشتر مسابقات خود را در این سایت به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، ساعت 21 مسابقات آنلاین را برگزار می‌کنیم و در روزهای عادی معمولا ساعت 20 این مسابقات انجام می‌شود. از شنبه تا چهارشنبه مسابقات رایگان و در روزهای پنجشنبه و جمعه، مسابقات همراه با مبلغ ورودی و جوایز نقدی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان به صورت آنلاین، بیان کرد: امسال برای اولین بار مسابقات جام رمضان به صورت مجازی و آنلاین در روز جمعه نوزدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 تا 23 برگزار شد و 700 هزار تومان به چهارده نفر برتر اهدا شد.

پاشانجاتی عنوان کرد: قطعا نمی‌توان مسابقات آنلاین را با کیفیت بالا و در سلامت کامل برگزار کرد. متاسفانه نمی‌توان کنترل دقیقی بر فضای مجازی داشت. ممکن است برخی از شرکت‌کنندگان از موتورهای کامپیوتری و نرم‌افزارها استفاده کنند اما به اجبار این مسابقات را در زمان کمتری برگزار می‌کنیم تا امکان تقلب در آن کاهش پیدا کند. البته این شیوه برگزاری مسابقات و زمان کم، از لحاظ فنی قابل قبول نیست.

وی افزود: برگزاری مسابقات شطرنج آموزشی به صورت آنلاین دو حسن دارد؛ شطرنج‌بازان می‌توانند شروع بازی را کنترل کنند و روی زمان بازی خود کار کنند.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی در خصوص برنامه‌های این هیئت در سال 99 خاطرنشان کرد: مسابقه، آموزش و دیگر کارهای هیئت به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر بیماری کرونا تمام شود، قرار است مسابقات بین‌المللی جام فردوسی که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد، برگزار گردد.

پاشانجاتی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم دو مسابقه کشوری در رده‌های سنی و آزاد در مشهد برگزار کنیم. در نظر داریم حدود 30 مسابقه آزاد کشوری در سطح استان برگزار کنیم و همچنین کلاس‌های مربی‌گری، آموزشی و داوری را نیز در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: طرح استعدادیابی شطرنج را آغاز کردیم که از فروردین‌ماه مسابقات آنلاین را برگزار نمودیم و ماهانه پیگیری و بررسی می‌شود تا انشاءالله بتوانیم برای سومین سال پیاپی در مسابقات استعدادهای برتر کشور مقام کسب کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی برگزاری مسابقات مسابقات آنلاین صورت آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE

آندرتیکر به تحسین ستاره برند اسمکدان پرداخت.

حضور غیرمنتظره‌ آندرتیکر در رسلمنیا40 سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

طرفداری | مرد مرده در اپیزود اخیر از پادکست اختصاصی خود با نام Six Feet Under به تحسین ای جی استایلزی پرداخت که آخرین دیدار خود در رسلمنیا را نیز مقابل او برگزار کرده است. آندرتیکر در ابتدای صحبت خود به مقایسه ای جی استایلز با شان مایکلز بزرگ پرداخت و حتی او را شان مایکلز نسل خود لقب داد.

تمام باکس‌ها برای ای جی تیک می‌خورند. مطمئن نیستم که هرگز شان مایکلز دیگری ظهور کند و درباره آن با تردید صحبت می‌کنم، اما ای جی استایلز هم می‌تواند با هرکسی همکاری کند. او از همه بهترین بازی را می‌گیرد و با وجود اینکه چندان عظیم الجثه نیست، این توانایی را دارد که با هرکسی همکاری کند و آن را باورپذیر و شایسته از کار در بیاورد. این تفاسیر ای جی را شان مایکلز نمی‌کند، اما این دو کسانی هستند که در نسل خود در بالاترین سطح بودند. البته این نظر من است و مطمئنم بعضی نظر دیگری دارند. به همین دلیل بود که آن بازی Boneyard با ای جی اتفاق افتاد، چرا که من شانس مسابقه با او را نداشتم و این برایم فریبنده بود. چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار برای او جایگاه بسیار بالایی قائل هستم.

آندرتیکر در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر یک بازی بین ای جی و شان برگزار می‌شد، چطور پیش می‌رفت پاسخ داد:

آنها ورزشگاه را منفجر می‌کردند. هیچ شکی ندارم که آن بازی یک بازی 5 ستاره بود.

ای جی استایلز در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه باید برای کسب کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف کودی رودز برود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است