Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ابتلای قطعی 26 نفر از مادران باردار به کرونا در این استان خبر داد و گفت: با آغاز مرحله دوم غربالگری، تعداد مادران باردار مبتلا به 26 نفر افزایش یافته اما فوت مادر ناشی از ابتلا به کرونا نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد با بیان اینکه تمام مادران بارداری که جواب آزمایش آنان مثبت شده تحت مراقبت هستند، اظهار کرد: آموزش های لازم به این بیماران داده شده تا در خانه خود را قرنطینه کرده و در صورت نیاز به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند تا در صورت تشخیص پزشک در بیمارستان بستری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه افراد شناسایی شده در بیمارستان بستری نیستند، ادامه داد: آموزش های لازم خود مراقبتی ارائه شده و در بسیاری از موارد نیز ماماها به منزل بیمار مراجعه کرده و وضعیت را کنترل می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مادران باردار به عنوان گروه پر خطر، باید نسبت به سایر افراد با دقت و توجه بیشتری نکات بهداشت فردی از جمله ماندن در منزل و شست و شوی مکرر دست ها را رعایت کنند. 

معاون بهداشتی دانشگاه افزود: مادران باردار می توانند با انجام تمرینات بدنی سبک، راه رفتن در منزل و تحرک کافی، رعایت نکات ایمنی و اصول بهداشتی، تغذیه ای و حفظ آرامش به سلامت خود و جنین کمک کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باردار کرونا مادران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی