Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:20:29 GMT

دلیلی که می تواند باعث انتقال سانچو به چلسی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۵۶۸

دلیلی که می تواند باعث انتقال سانچو به چلسی شود

اعتقاد ویژه فرانک لمپارد به جوانان می‌تواند باعث شود که جیدون سانچو چلسی را به تیم های دیگر از جمله منچستریونایتد ترجیح دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی آینده به ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو مربوط می‌شود. این بازیکن جوان در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد خیره کننده ای را از خود به جای گذاشته و آمار خارق العاده ۱۴ گل و ۱۵ پاس گل را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد فوق العاده ستاره جوان باعث شده که تیم های زیادی خواهان جذب این بازیکن باشند. از منچستر یونایتد، چلسی و رئال مادرید به عنوان مهم ترین مشتریان سانچو می شود؛ اگر چه گفته شده که شیاطین سرخ به شکل جدی تری شرایط جذب این بازیکن را دنبال می‌کنند.

 

 

 

 

اکسپرس امروز در گزارشی مدعی شد که سانچو می‌تواند به یک دلیل انتقال به چلسی را به حضور در تیم های دیگر از جمله منچستر یونایتد ترجیح دهد. فرانک لمپارد و چلسی در فصل جاری نشان داده اند که به جوانان اعتماد زیادی دارند و فرصت زیادی را در اختیار آنها قرار می‌دهند؛ موضوعی که می تواند یک موتور محرک برای ستاره انگلیسی به منظور پیوستن به استمفوردبریج باشد.

بروسیا دورتموند چلسی منچستر یونایتد جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند چلسی منچستر یونایتد جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش وقتی کول پالمر در دیدار چلسی ‏مقابل آرسنال در ترکیب قرار نگرفت مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این ‏تیم، در مصاحبه با خبرنگاران به اهمیت این ستاره برای تیمش تاکید ‏کرد ولی گفت از بازیکنانش خواسته به همه ثابت کنند که تیم‌شان ‏اف‌سی پالمر نیست. ‏

درحالیکه چلسی از دقایقی پیش در خانه‌اش در یک بازی حساس به ‏وستهم رفته باز هم کول پالمر در نقش گلزن ظاهر شد تا مشخص ‏شود از قضا چلسی حالا کاملا به اف‌سی کول پالمر تبدیل شده است. ‏

تنها پانزده دقیقه از بازی دو تیم در استمفوردبریج گذشته بود که ‏آبی‌ها از سمت راست ارسالی به درون محوطه وستهم برای جکسون ‏انجام دادند. دفاع وستهم اجازه کار به مهاجم هدف چلسی را نداد ‏ولی توپ بلوکه شده در برگشت جلوی پای پالمر قرار گرفت تا او با ‏شوتی سرضرب گوشه چپ دروازه را هدف گرفته و به گل برسد. ‏

این بیست و دومین گل پالمر در این فصل لیگ برتر بود. اگر ‏درخشش استثنایی هالند در بازی دیشب سیتی و چهار گل او که ‏باعث شد آمار گلزنی ستاره نروژی به 25 گل برسد نبود کول پالمر با ‏این گل از او عبور کرده و در صدر جدول گلزنان ایستاده بود. ‏

دیگر خبرها

  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)