Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جیلان شامگاه یکشنبه در کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: دو میلیون نفر قالیباف در کشور وجود دارد که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری هستند.

رئیس اداره فرش سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فرش دستباف استان ثبت جهانی شده است، گفت: استفاده از رنگرزهای طبیعی موجب شده تا اصالت رنگ فرش استان در یونسکو ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بختیاری، گبه، یلمه و ابریشم لردگان را سبک‌های فرش در استان به عنوان کرد و گفت: متأسفانه موفق نشدیم کارگاه‌های رنگرزی استان را به دلیل مشکلات زیست محیطی حفظ کنیم.

رئیس اداره فرش سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح دهکده فرش استان، گفت: نیازمند قالی شویی تخصصی فرش دستباف، پشم شویی و… و. برای اجرایی شدن این طرح هستیم.

کد خبر 4922235

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد فرش ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد ایلام گرگان ماه مبارك رمضان زلزله مواسات بیرجند کمک به نیازمندان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری