Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@11:31:32 GMT

دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۸۳۰

به گزارش جام نيوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، پیرامون دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار هر سال در ماه رمضان برگزار می‌شد و امسال به دلیل بیماری کرونا شرایط آن تغییر کرده است، با توجه به محدودیت‌های اعلام شده این دیدار امسال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئو کنفرانس صحبت خواهند کرد و نقطه نظرات خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند. کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگران ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده‌تر کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دیدار محدود است و اینکه چه تعداد می‌توانند حضور یابند، اعلام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه دیدار حضوری لغو شد، ما در تلاش هستیم تا باتوجه به شور و شوق دانشجویان برای دیدار با رهبری و برکات این جلسه برای فضای دانشجویی، پس از اتمام دوران کرونا از رهبری درخواست کنیم تا جلسه‌ای جایگزین و حضوری برای دانشجویان فراهم شود و امیدواریم اجابت کنند.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان قطعی برگزاری دیدار در نیمه سوم ماه رمضان خواهد بود که تاریخ و روز آن اعلام خواهد شد.

 

منبع: جهان نیوز

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دانشجویان رهبر انقلاب مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، امروز صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.این گزارش تصویری در حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078246 واژه های کاربردی مرتبط معلمان معلم امام خامنه‌ای رهبر انقلاب پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است