Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، علی‌رغم نظر ترامپ درباره ویروس کرونا و اعتقاد او درباره اینکه تصور می‌کند ویروس کرونا در آستانه نابودی قرار گرفته، شواهد پزشکی نشان می‌دهد که ویروس کرونا به این زودی‌ها از آمریکا رخت بر نخواهد بست.

دکتر تام اینگلزبی، متخصص بهداشت عمومی در آمریکا در این‌باره می‌گوید: «علی‌رغم ادعای هفته گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که ویروس کرونا بدون واکسن هم به زودی از بین خواهد رفت، شواهد پزشکی گویای این موضوع است که ویروس کرونا هنوز راه طولانی‌ای برای از بین رفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در این‌باره گفت که هنوز بخشی از کشور به این ویروس آلوده شده و بنابراین اکثر شهروندان آمریکایی هنوز مستعد ابتلا به ویروس کرونا هستند. این متخصص بهداشت عمومی همچنین تاکید کرد که نظام سلامت آمریکا آمادگی لازم برای تست همه افراد مشکوک به ویروس کرونا و غربالگری آن‌ها را ندارند.

متخصص بهداشت عمومی در آمریکا هشدار داد که از سرگیری فعالیت‌ها در آمریکا و افزایش تعاملات اجتماعی موجب تسریع شیوع ویروس کرونا در این کشور خواهد شد.

اینگل همچنین در واکنش به ادعای ترامپ مبنی بر نابودی ویروس، تصریح کرد: «نه، این ویروس نمی‌خواهد از بین برود. امیدوارم با گذشت زمان، بیاموزیم که با آن زندگی کنیم و بتوانیم خطر انتقال این ویروس را کاهش دهیم.»

این مقام آمریکایی در ادامه گفت: «تا زمانی که واکسن نداشته باشیم، ویروس کرونا به عنوان یک مشکل اساسی در کشور و سراسر جهان باقی خواهد ماند.»

در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و تعطیلی گسترده کسب‌وکارها در این کشور، محبوبیت ترامپ و سایر جمهوری‌خواهان شدیدا کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل ترامپ بدون نظر گرفتن تهدیدات ناشی از بازگشایی اقتصادی، به عادی شدن روال زندگی در آمریکا اصرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی