Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@23:15:16 GMT

اعتراف ستاره تراکتوری: قهرمانی حق پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۷۰۹۸

اعتراف ستاره تراکتوری: قهرمانی حق پرسپولیس است

مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بعید است تیمی در این ۹ هفته به پرسپولیس برسد و اگر لیگ را تعطیل کنند حق پرسپولیس است که به عنوان قهرمان معرفی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد بایرامی در خصوص شرایط این روزهای اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:

فعلا در حال برگزاری تمرینات انفرادی در منزل هستیم تا بدن خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم، اما واقعا اگر تمرینات گروهی و مخصوصا هوازی نداشته باشیم از شرایط مسابقات دور خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد بایرامی بازیکن سابق تراکتور درباره وضعیت مبهم لیگ برتر فوتبال گفت:

نزدیک به ۳ ماه است که شرایط به همین شکل است. امیدوار بودیم در این چند روز تکلیف مسابقات روشن شود، اما تا الان که هیچ اطلاع‌رسانی نشده است. ما حداقل ۳ هفته تا یک ماه نیاز به تمرین گروهی و بدنسازی داریم تا خود را آماده مسابقات کنیم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تصریح کرد:

از هفته آینده مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد. اگر قرار است لیگ ما هم ادامه پیدا کند بهتر است زودتر اعلام کنند تا تمرینات را آغاز کنیم. البته با شروع مسابقات احتمال مصدومیت‌ها بالا می‌رود. حتی احتمال دارد با شروع تمرینات بازیکنان مصدوم شوند و کار به مسابقه هم نکشد، در مجموع شرایط سختی است.

مهرداد بایرامی در خصوص اینکه اگر لیگ را تعطیل کنند باید قهرمان را مشخص کنند خاطرنشان کرد:

پرسپولیس در حال حاضر با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و در این چند سال هم خوب کار کرده است. به نظرم بعید است تیمی در این ۹ هفته به پرسپولیس برسد و اگر لیگ را تعطیل کنند این حق پرسپولیس است که به عنوان قهرمان معرفی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس پرسپولیس تراکتور مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان مهرداد بایرامی مهرداد بایرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس