Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی فلسفه و کلام دانشگاه شهید مطهری از تأمین نیازهای ده‌ها گروه جهادی در راستای کمک مؤمنانه توسط طلاب و دانشجویان خبر داد.

حسن خصالی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: جمعی از دانشجویان و طلاب دانشگاه و مدرسه عالی شهید مطهری بعد از ماجرای اذیت و آزار و کشتار مسلمانان هند تصمیم گرفتند که در حد بضاعت خود کاری برای آن‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تأسیس یک گروه تلگرامی کار خود را آغاز کردیم که در طول چند روز به ۱۲ هزار نفر عضو رسید و با انتشار هشتگ #indianmuslimsindanger، مسلمان‌کشی در هند را محکوم کردیم که این هشتگ جهانی شد. همچنین کمک به تجمع بزرگ مقابل سفارت هند و نامه به سفیر، رهبر و رئیس‌جمهور هند از دیگر اقدامات طلاب و دانشجویان مدرسه و دانشگاه شهید مطهری برای کمک به مسلمانان هند بود.

این دانشجوی فلسفه و کلام دانشگاه شهید مطهری با اشاره به اثرگذاری بالای کمپین حمایت از مسلمانان هند، گفت: وقتی ویروس کرونا در کشور فراگیر شد و فرمانده کل قوا دستور بسیج همگانی را دادند، تصمیم گرفتیم که اسم این گروه را تغییر دهیم و وارد عرصه مبارزه با کرونا شویم که بعد از صحبت رهبر انقلاب درباره کمک مؤمنانه، اسم گروه را به #کمک_مومنانه تغییر دادیم.

خصالی ادامه داد: با توجه به ظرفیت انقلابی اعضای گروه و با عنایت به اینکه گروه‌های جهادی فعالیت‌های گسترده‌ای به‌خصوص در ایام کرونایی دارند اما جزیره‌ای عمل می‌کنند، تصمیم گرفته شد که این جزیره‌ها به یکدیگر متصل شوند و نیاز گروه‌های جهادی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تأمین نیاز گروه‌‌های جهادی به‌صورت حضوری و تلفنی با آنان ارتباط گرفته شد و برای برطرف کردن نیازشان توسط خیران کارهای بسیار خوبی صورت گرفت؛ هر شب از ساعت ۲۲ تا ۲۴ نیازهای گروه‌های جهادی در گروه تلگرام و اینستاگرام برای برطرف شدن نیازهایشان منتشر می‌شد که به لطف خدا، کمک مردم و جهادگران، نیازهای ده‌ها گروه‌ جهادی رفع شد که امیدواریم توانسته باشیم قدمی برای رفع محرومیت انقلاب مستضعفان و ظهور امام زمان(عج) برداشته باشیم و مورد رضایت حضرت زهرا(س) واقع شده باشد.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا مدرسه عالی شهید مطهری گروه جهادی کمک مومنانه دانشگاه شهید مطهری دانشگاه شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد