Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:14:18 GMT

مناطق حاشیه ای بیجار قربانی ناکارآمدی مسئولان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۲۳۴

مناطق حاشیه ای بیجار قربانی ناکارآمدی مسئولان + عکس

مناطق حاشیه ای بیجار که این روزها بعنوان محل دپوی نخاله های ساختمانی مطرح شده است به نوعی قربانی ناکارآمدی مسوولان بیجار شده است که نارضایتی مردم از عملکرد آنها را در پی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهرهای ما به لحاف چهل تکه ای می ماند که هر گوشه ای آن نقش و نگاری دارد ،بیجار بام ایران هم از این امر مستثنی نیست ، از محله های که هر عضو خانواده یک خودرو دارد تا خانه ای در مناطق ریگ سیاه و محمود آباد که از داشتن کمترین امکانات رفاهی نیز محرومند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آری داستان فقیری و نداشتن و سوختن و ساختن با شرایط، کار مناطقی است که از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی محرومند، نبود عدالت اجتماعی و عدم تحقق وعده های که فقط و فقط در هنگام انتخابات رنگ و بوی اجرا به خود می گیرد  روح و جان این مردمان سخت کوش را می لرزاند.

مناطق حاشیه ای شهر بیجار از مناطقی است که از نبود امکانات رفاهی رنج می برند و در زمان انتخابات شورای اسلامی و مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از کاندیداها برای جمع کردن آرا با وعده وعیدهای دروغی سعی در جلب اعتماد مردم این مناطق دارند و بعد از آن دیگر نه این مردم و نه این مناطق محروم را می شناسند.

نام ریگ سیاه، محمودآباد و عسکر آباد را با محرومیت و کمبود امکانات عجین شده است و دستخوش اصلی وعده های اناخاباتی در دوران های مختلف بوده است.

از کوچه های بی نام و نشان تا وعده های که هرگز محقق نشد

باغات زیبا و باصفای این محله که یکی از سرسبزترین باغات شهر به حساب می آید چندسالی است به علت عدم رسیدگی ،درختانش در حال خشک شدن می باشند که این امر نگرانی هایی را دربین مردم این محله به وجود آورده است .

کوچه های بی نام و نشان ،از دیگر مشکلات این محله است ،نبود تابلوی راهنمای کوچه ها که مشکلاتی را برای مردمان ساکن درمحله و برای افرادی که آشنایی با این محله وکوچه ها ندارند ایجاد کرده است.

مردمان زحمت کش ریگ سیاه هم مانند سایر مردم مناطق مختلف شهر از وعده های تو خالی مسئولان بی بهره نبوده اند و طی چند سال گذشته از طرف مسولان شهر وعده های فراوانی جهت حل مشکلات مذکور داده شد که متاسفانه هیچ کدام عملی نشده است.

خبرهایی از جنس ناامیدی که یادآور وعده های مسئولان است!!

این چند روز صحبت از محله ریگسیاه شد آن هم نه خبرهای خوش بلکه خبرهایی از جنس ناامیدی که یادآور وعده های مسئولان است!!

عدم رسیدگی مسائل و محقق نشدن شعار نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی موجب نارضایتی مناطق حاشیه ای شهر بیجار به ویژه ریگ سیاه شده است.

غفاری یکی از ساکنان این منطقه در این دوره نمایندگی بجز شعار و وعده چیزی نثار مردم بیجار نشد و مردم ریگ سیاه قربان ندانم کاری نماینده فعلی که زمانی فرماندار شهر بود شده است.

وی بیان داشت: در زمانی که نماینده فعلی در سمت فرماندار بیجار بود در بوق و کرنا کردند که ریگ سیاه همیشه محروم از بن بست خارج می شود و خبر از آغاز طرح مطالعاتی و برنامه ریزی طرح های مختلف با هدف خارج شدن این منطقه از بن بست داده بودند ، اما دوران فرمانداری به نمایندگی رسید و در ال حاضر چهار سال نمتایندگی هم تمام شد اما خبری از خارج شدن این منطقه همیشه محروم از بن بست نشد.

احداث صد واحد مسکن مهر

یکی از وعده های که توسط مسوولان شهرستان به مردم نجیب ریگ سیاه داده شد احداث 100 واحد مسکن مهر بود که تا کنون کوچکترین اقدام در مورد آن هم صورت نگرفته است.

در سال 92 هنگامی از احداث 100 واحد مسکن مهر برای مردم محروم ریگ سیاه داده شده که به گفته فرماندار وقت زمین آنهم شناسایی شده و اقدام ساخت آن به زودی آغاز می شود با گذشت 6 سال تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده و آنچه در ذهن مردم این منطقه مانده بدبینی به مسوولان است.

اتصال بلوار امام حسن(ع) به باغ رضوان وعده ای که هرگز عملی نشد

یکی دیگر از ساکنان منطقه ریگ سیاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نماینده فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی که چند روزی بیشتر به کار آنها نمانده است ، بیان داشت: اتصال بلوار امام حسن (ع) به جاده بیجار همدان یکی از وعده های مسوولان بود که تا کنون عملی نشده است و فرماندار و نماینده از انجام آن عاجز هستند.

وی گفت: برای مردم این منطقه جای سوال است ، چهارسال کل روسا و ارگان های شهرستان زیر نظر نماینده فرمان گرفتند و از قدرت نظارتی و اجرایی هم برخوردار بودید، مردم متعجب مانده اند چرا در این سالها قدمی برای عمل به وعده و شعارهای خود در قبال این منطقه برنداشتید!

یکی از بانوان ساکن این منطقه بیان داشت: واقعا چرا مسوولان از فرماندار گرفته تا نماینده و روسای ادارات هیچ وقت نخواستید درمانی برای دردهای محلات حاشیه نشین باشید!؟ آیا واقعا نخواستید یا فقط شعار و وعده در توان شما می باشد!؟

کوچه های که تا کنون رنگ آسفالت ندیده اند

منطقه عسکر آبد یکی دیگر از مناطق حاشیه ای شهر بیجار است که کوچه های آن تا کنون رنگ اسفالت ندیده اند.

یکی از بانوان این منطقه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تمام روستاهای بیجار از طرح هادی برخوردار است و از کوچه های نسبتا تمیز و مرتبی برخوردار هستند اما کوچه های ما که در پشت سالن ورزشی 2 هزار نفری قرار گرفته تا کنون آسفالت نشده است و  برای رفع مشکلمان تا کنون بارها به شهرداری مراجعه کرده ایم ، اما تا کنون اقدامی نشده است.

این بانوی بیجاری ادامه داد: چرا منطقه عسکر آباد که نام شهر نشینی را یدک می کشد هنوز از گرد و خاک نجات نیافته است ، آیا مسوولان خودشان اجازه می دهند فرزندانشان در چنین مناطقی بازی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق حاشیه ای شورای اسلامی تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900323

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان