Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:30:42 GMT

مجلس یازدهم مشکلات مردم را حل کند/ انتقاد از عملکرد مجلس دهم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۲۸۳۴

مجلس یازدهم مشکلات مردم را حل کند/ انتقاد از عملکرد مجلس دهم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور، اظهار داشت: در وهله اول جادارد از مردمی که در این ایام به فقرا و اقشار ضعیف جامعه کمک کرده اند، تشکر ویژه کنم و بگویم شاید برخی از مسئولان مردم را فراموش کرده اند و به داد آنان نمی رسند اما ما مردمی انقلابی داریم که با کمک های خود به اقشار ضعیف مشکلات آنان را حل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین لازم است از آستان قدس رضوی به دلیل اینکه کاملاً بی سر و صدا کمک هایی را به کارگران و دستفروشانی که به دلیل بیماری کرونا بیکار شده اند، پرداخت کرد تشکر ویژه کنم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیاز جامعه به معنویت در ایام ماه مبارک رمضان از این ستاد می خواهم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، فرصتی را برای بهره برداری مردم از شب های قدر و حضور در صحن های مقدس و مساجد فراهم کنند.

پژمانفر گفت: مجلس یازدهم رسالت بزرگی بر عهده دارد و این مجلس که اولین مجلس گام دوم انقلاب است، باید اولویت های مردم را پیگیری کند و در این مجلس از بدعت های قدیمی مانند شام دادن باید خودداری شود.

وی درباره بازار بورس ادامه داد: وضعیت فعلی بازار بورس نگرانی های بسیار زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و لازم است رسانه ها به ویژه صدا و سیما، آموزش های لازم را به مردم بدهند تا خدای نکرده مردم مال باخته نشوند و شاهد تجمعات مردم معترض و مال باخته در آینده نباشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در مجلس دهم تلاش زیادی کردیم تا این مجلس بتواند عملکرد خوبی داشته باشد اما برخی از افراد نگذاشتند، اظهار داشت: مجلس دهم در زمینه نظارتی بسیار ضعیف عمل کرد و به کل کارنامه ناموفقی از خود به یادگار گذاشت که امیدواریم مجلس یازدهم بتواند این ضعف ها را جبران کرده و عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

کد خبر 4922729 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا صدا و سیما بازار بورس مجلس یازدهم پژمانفر مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شورای نگهبان حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی هیئت دولت ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم سید عباس موسوی برجام ایران اسحاق جهانگیری علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران