Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@20:39:31 GMT

چگونه بی‌دردسر وقت دکتر بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۶۲۳۹

چگونه بی‌دردسر وقت دکتر بگیریم؟

چگونه و یا از چه طریقی می‌شود به صورت آنلاین نوبت گرفت و یا حتی چگونه می‌توان بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کرد؟ شما می‌توانید با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی آنلاین به راحتی نوبت خود را ثبت کنید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مراجعه به پزشک، آن هم ‌زمانی که از لحاظ جسمانی و روحی در شرایط خوبی نیستیم، بسیار مشکل و استرس‌زاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نگاهی به مشکلات رایج نوبت گرفتن با شیوه‌های سنتی و راه‌حل آن، یعنی نوبت‌دهی آنلاین خواهیم داشت.

مشکلات رایج نوبت گرفتن از دکتر (هد 2)

تصور کنید برای مراجعه به پزشک و گرفتن نوبت، مجبور باشید طی یک ساعت مشخصی با مطب دکتر مورد نظرتان تماس گرفته و شاید ساعت‌ها پشت خط انتظار باشید. البته اگر خوش‌شانس باشید و فراموش نکنید چه زمانی باید تماس بگیرید و منشی حوصله پاسخ دادن به سؤالات شما را داشته باشد!

البته در میان سایر روش‌های گرفتن نوبت دکتر، تماس تلفنی یکی از ساده‌ترین روش‌هاست!

برای گرفتن نوبت از برخی پزشکان، باید در یک ساعت مشخص به مطب مراجعه کرد و در صف ماند تا نوبتمان شده و اسممان در یک لیست نوشته شود! خدا می‌داند که در این صف‌ها تاکنون چند بار دعوا شده که من اول رسیدم یا تو!

در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود و شما موفق به گرفتن نوبت شوید، باید در یک سالن انتظار که به احتمال زیاد صدای گریه یک نوزاد هم از آن شنیده می‌شود و کسی در حال بحث با منشی است هم منتظر بمانید!

اگر باز هم شانس با شما یار باشد و جایی برای نشستن پیدا کنید، زمانی که چندین بار تا ۱۰۰۰ را می‌شمارید تا متوجه گذر زمان نشوید، چشمتان به تابلویی می‌خورد که به شما می‌گوید تنها اجازه دارید در رابطه با یک موضوع خاص با دکتر صحبت کنید؛ آن هم در زمان یک‌دقیقه‌ای! بنابراین برای درمان سایر مشکلات جسمانی و روحیتان، باید یک نوبت دیگر گرفته و مجدداً همین روند را طی کنید!

بر اساس بررسی و نظرسنجی‌هایی که تاکنون انجام شده، بسیاری از بیماران از قرار گرفتن در این شرایط رضایت ندارند. خصوصاً افراد میان‌سالی که انتظار طولانی‌مدت در یک فضای کوچک، آخرین چیزی است که به آن علاقه دارند.

از طرف دیگر، مدت‌زمان کوتاهی که برای ویزیت هر بیمار وجود دارد، یکی دیگر از چالش‌های اساسی بیماران و پزشکان است! چطور ممکن است یک بیمار در رابطه با شرایط بیماری‌اش مانند دیابت که مدت‌زمان زیادی است با آن دست به گریبان است، صحبت کند؟

خصوصاً اگر که تاریخچه پزشکی بیمار به هر دلیلی در دسترس نباشد و فرد مراجعه کننده مجبور باشد از ابتدا در رابطه با حالات خود با پزشک صحبت کند!

آمار جهانی نشان می‌دهد که یک پزشک عمومی می‌تواند در یک روز بین ۴۰ الی ۶۰ بیمار را معاینه کند، در حالی که استانداردهای جهانی پیشنهاد می‌کنند که برای رعایت حقوق بیمار و شرایط پزشک، بهتر است که روزانه ۲۵ نفر توسط پزشک معاینه شوند.

 نوبت‌دهی آنلاین راهی برای رهایی روش‌های سنتی نوبت گرفتن (هد 3)

همان‌طور که حتماً می‌دانید، اینترنت تقریباً برای همه اموری که ما روزانه در حال انجامشان هستیم،یک راه‌حل ساده‌تری دارد!

نوبت‌دهی آنلاین از طریق سامانه‌های مختلف پزشکی نیز یکی از راه‌حل‌هایی است که اینترنت برای رهایی از انتظارهای طولانی‌مدت، پیش روی ما قرار داده ‌است.

با استفاده از سامانه‌های آنلاین متنوعی که وجود دارد، شما می‌توانید پزشک مورد نظرتان را در حوزه درمانی مورد نیاز خود، پیدا کرده و از طریق این سامانه از وی نوبت بگیرید.

حالا چگونه و یا از چه طریقی می‌شود به صورت آنلاین نوبت گرفت و یا حتی چگونه می‌توان بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کرد؟ شما همراهان گرامی می‌توانید با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی دکتر ابن سینا نه تنها به راحتی نوبت خود را ثبت کنید حتی می‌توانید از طریق نقشه‌ی موجود در اپلیکیشن آن، موقعیت مکانی مطب را پیدا کرده و با معتبرترین پزشکان نزدیک به منزل خود، آشنا شوید.

البته ذکر این نکته قابل توجه است که عملکرد اصلی تمامی این سامانه‌ها تا اندازه‌ای مشابه با هم است. برخی تفاوت‌های جزئی، نظیر تعداد دکترهایی که در سامانه فعالیت دارند، زمان حضور در مطب و …دراین سامانه‌ها وجود دارد.

به عنوان مثال، شما از طریق این سامانه‌ها می‌توانید یک نوبت آنلاین از پزشک مورد نظرتان برای ساعت ۵ عصر دریافت کنید. اما بر اساس قوانین سامانه، شما باید یک ساعت زودتر در مطب حضور پیدا کنید! اگرچه این زمان انتظار هم برای بسیاری از ما خوشایند نیست، اما قطعاً بهتر از زمانی است که ندانیم دقیقاً چه ساعتی نوبتمان می‌شود!

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از انتظار طولانی‌مدت که احتمالاً منجر به نوبت گرفتن هم نشود، خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از سامانه نوبت‌دهی آنلاین استفاده کنید!

انتهای ژیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: وقت دکتر سامانه نوبت دهی نوبت گرفتن مطب دکتر نوبت دهی آنلاین نوبت گرفتن گرفتن نوبت سامانه ها پزشک مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم