Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:21:38 GMT

۱۹۶۶ نفر در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۷۲۴۳

۱۹۶۶ نفر در عربستان طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان امروز دوشنبه به موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور اشاره کرد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۶۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان ثبت شده است که با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به ۴۱۰۱۴ افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت عربستان همچنین اعلام کرد که ۱۴۹ نفر از مبتلایان به کرونا وضع وخیمی دارند.

محمد العبد العالی بیان کرد: طی ساعات گذشته ۱۲۸۰ نفر دیگر بهبود یافته اند که شمار بهبود یافتگان از کرونا در عربستان به ۱۲۷۳۷ نفر افزایش یافت.

وی از فوت ۹ مورد جدید ناشی از کرونا هم خبر داد که به این ترتیب شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در عربستان به ۲۵۵ نفر رسید.

کد خبر 4923112

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران روسیه شیوع کرونا فلسطین سوریه داعش مصطفی الکاظمی افغانستان کرونا در عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما

 غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط و شروط عجیب بنزما برای بازگشت به الاتحاد مصدومیت دوباره کریم بنزما

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند