Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@00:07:15 GMT

نامه رحمانی وزیر برکنار شده صمت خطاب به رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۸۷۳۰

نامه رحمانی وزیر برکنار شده صمت خطاب به رئیس‌جمهور

رحمانی وزیر صمت پس از برکنار شدن از پست وزارت صمت در نامه ای به رئیس جمهور نوشت:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آروزی قبولی طاعات و عبادات، حتما مستحضرید در تاریخ ۱۷/۲/۱۳۹۹ جناب آقای واعظی تماس و تهدید کردند در صورت رای نیاوردن طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس شورای اسلامی ، شما برکنار خواهید شد و لازم است در این فرصت با لابی، نمایندگان خصوصا نمایندگان آذری زبان را قانع و برای این طرح رای بگیرید بنده هم عرض کردم مجلس که زیر نظر بنده نیست و مشکلی با موضوع ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ۲۲/۲/۱۳۹۹ که اینجانب در جلسه توسعه صادرات دفتر معاون اول محترم حضور داشتم مجددا جناب آقای واعظی تماس گرفتند و اعلام نمودند استعفاء بدهم .

به استحضار می رسانم اینجانب حجت شرعی برای استعفاء نمی بینم و کماکان مثل ۱۹ ماه و سالیان گذشته با تمام توان آماده خدمتگذاری بوده و در شرایط سخت کشور  و تجربیات گرانبهایی که اندوخته ام کماکان آماده فداکاری و خدمتگزاری شبانه روزی به مردم عزیزمان هستم.

از اینکه در دوره حدود ۱۹ ماهه مسئولیت اینجانب علیرغم برنامه ریزی های دشمنان نظام و انقلاب برای تعطیلی تولید کشور به مدد الهی و تلاش شبانه روزی همکاران صدیقم نسبت به حفظ افزایش و رونق تولید و تامین کالای اساسی مایحتاج عمومی کشور و عبور از تحریم ها و حوادث مختلف و به خصوص بحران کرونا که مرود تاکید مقام معظم رهبری بوده است به خود می بالم و در تعجب هستم که چرا علیرغم حصول نتایج درخشان و قابل افتخار می بایست اینگونه به انگیزه های سیاسی تحت فشار قرار گیرم.

در هرحال هر تصمیمی بگیرید برای اینجانب محترم است و کماکان خود را خدمتگزار کوچک و عاشق ملت بزرگ ایران و سرباز ولایت می دانم.

رضا رحمانی

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت صمت رضا رحمانی حسن روحانی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید