Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: استاندارد نقش مهمی در حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان دارد و طرح بازرسی از نازل‌های سوخت مایع استان به همین منظور مورد تشدید قرار می‌گیرد.

مهمان نواز افزود: اگر هم استانی‌های عزیز نسبت به میزان سوخت دریافتی از نازل‌های سوخت شک و تردید داشته باشند می‌توانند با اداره امور حقوقی و رسیدگی به شکایات این اداره کل تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت بازرسان اداره کل استاندارد استان با مراجعه به محل، به شکایت آن‌ها رسیدگی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی عنوان کرد: صحت عملکرد نازل‌های توزیع سوخت مایع به صورت دوره‌ای توسط کارشناسان اداره کل و با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 تعداد ۴۰ جایگاه فعال نازل عرضه سوخت مایع در استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد خراسان شمالی نظارت بر نازل سوخت سوخت مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی