Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:16:41 GMT

منابع مالی دولت به تنهایی جوابگوی نیازهای آموزشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۰۰۷

منابع مالی دولت به تنهایی جوابگوی نیازهای آموزشی نیست

«حسین محمدی» شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با فرماندار دلیجان، افزود: طرح‌های آموزشی دولتی با کمبود اعتبار مواجه است و باید از حداکثر توان برای تامین منابع مالی از طریق شهرستان‌ها  به‌کار گرفته شود.
وی بیان کرد: چهار واحد آموزشی دولتی‌ساز و خیرساز در دلیجان با اعتبارات دولتی و کمک خیران تا سال تحصیلی جدید به  بهره ‌رداری می‌رسد و برای چهار واحد آموزشی نیمه تمام خیرساز نیز مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی درباره کمبود فضا در روستای راوه ،گفت : سال گذشته پس از گذران مدت طولانی نمازخانه و سالن ورزشی به اتمام رسید و  رایزنی برای ساخت فضای آموزشی از سوی خیران و اداره کل نوسازی ادامه داردتا بتوان مشکلات فضای آموزشی در این روستا را حل کرد.
فرماندار دلیجان نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در تکمیل سه فضای آموزشی نیمه‌تمام در سال گذشته گفت: آموزش و پرورش  این شهرستان به‌دلیل کمبود فضای آموزشی به ویژه در برخی از نقاط شهری دارای مشکل جدی است .
« سیامک سلیمانی» افزود : آموزش وپرورش محور توسعه است و با بهبود سیستم آموزشی و پرورشی در هر جامعه ای ، توسعه همه جانبه آن جامعه نیز محقق می‌شود.
وی با اشاره به نقش مجمع خیران مدرسه‌ساز دلیجان در بهبودامکانات  آموزش وپرورش اظهار داشت : تعهد خیران مدرسه‌ساز دلیجان در سالهای گذشته قابل قبول بود ولی در ۲ سال اخیر و به‌دلیل مشکلات مالی برخی صنایع به مشکل خورده و آموزش و پرورش را با تنگنا مواجه کرده است که می‌طلبد با همکاری و همفکری در تکمیل این طرح‌ها نیز گام اساسی برداشته شود.
مدیر آموزش و پرورش دلیجان نیز گفت: با توجه به اینکه شهرستان با افزایش جمعیت دانش‌آموزی مواجه است کار اساسی برای جبران کمبود فضای آموزشی ضروری است.
« مهدی جلالی» افزود :  ۱۶ واحد آموزشی در دلیجان به‌صورت ۲ شیفت فعالیت دارند و این امر مشکلات زیادی برای فراگیران و اولیا در پی داشته است.
وی بیان کرد: ورودی اتباع خارجه و مهاجران از دیگر شهرهای کشور نیز مشکلات آموزشی دلیجان را بیشتر کرده  که باید با همفکری و همکاری مسئولیا استانی و شهرستانی این مشکل حل شود .
دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی است و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مدارس دلیجان خیران مدرسه ساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس دلیجان خیران مدرسه ساز مدارس دلیجان خیران مدرسه ساز فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور استانداردسازی فضا‌های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۶۸ طرح در شهرستان مسجد سلیمان درحال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این طرح‌ها ۱۹۵ کلاس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

سعیدی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مسجد سلیمان ۹ طرح با ۲۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان شده است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود