Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@21:50:50 GMT

رسانه ملی به خاطر پایتخت ۶ از شورای نظارت تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۹۶۰۸

رسانه ملی به خاطر پایتخت ۶ از شورای نظارت تذکر گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورای نظارت بر صداوسیما در نشست امروز خود برنامه‌های پخش شده در ایام نوروز را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد و گزارش خود را به سازمان صداوسیما ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جریان این بررسی انتقاداتی به برنامه‌های صداوسیما وارد دانسته شد که از جمله آن ایرادات این بود که در برنامه عید نوروز به جای دعوت از قهرمانان حوزه سلامت و کادر زحمتکش درمان دعوت از سلبریتی‌ها در برنامه‌ها غلبه داشت و به خاطر همین موضوع به سازمان صداوسیما تذکر داده شد.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهارداشت: همچنین در این زمینه انتقادات کارشناسان به سریال‌ها نیز مطرح و برای رفع ایرادات آن‌ها به صداوسیما تذکر داده شد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مورد سریال پایتخت ۶ به فیلم‌نامه آن ایراد وارد شد و دیالوگ‌های این سریال نیز دارای ایرادات و مغایر با شئون اجتماعی بود که این مسئله به سازمان صداوسیما تذکر داده شد تا در سریال‌های بعدی از تکرار این موارد جلوگیری شود.

وی افزود: دیگر سریال‌های پخش شده در ایام نوروز نیز از نظر کیفیت دارای ضعف بود و ایراداتی به آن وارد دانسته شد.

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهار داشت: در طول روز‌ها و هفته‌های گذشته دبیرخانه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با سازمان بازرسی جلساتی را برگزار کرد که مقرر شد شورای نظارت بر سازمان صداوسیما برای کار خود از ظرفیت نهاد‌های نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات استفاده کند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: برهمین اساس مقرر شد تا کارگروه مشترکی بین دبیرخانه شورا و سازمان بازرسی برای این منظور تشکیل شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی دعای روز هفدهم رمضان کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی رسانه ملی سریال پایتخت پایتخت ۶ شورای نظارت بر صدا و سیما ویروس کرونا رضا رحمانی دعای روز هفدهم رمضان کنارک ناوچه کنارک ناو جماران حسین مدرس خیابانی شورای نظارت بر صداوسیما سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، بخشی از اظهارات سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR به شرح زیر است:

* بعد از تأکید رهبر انقلاب بر محور مشارکت آحاد مردم در اقتصاد؛ رئیس‌جمهور تأکید کردند در اولین پیش‌نویس اقتصادی سال ۱۴۰۳ تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا بتوانیم مسئله مشارکت مردمی را واقعاً در سیاست‌ها و تدابیر اقتصادی کشور محقق کنیم.

* بخشی از مشارکت‌طلبی مردم؛ در حوزه وظایف نظارتی اقتصاد است. این اتفاقات تا حد خوبی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

* شفافیت در صورت‌های مالی ۲ هزار شرکت دولتی و بخش عمومی که تا پیش از این دولت اساساً شفاف نبودند، همچنین شفافیت در شناسایی ابربدهکاران بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی وامثالهم، زمینه را برای نظارت عامه مردم فراهم کرده است.

* فراتر از حوزه نظارت، مشارکت مردم در حوزه مدیریت و تولید اقتصادی است. حوزه تولید یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که می‌توان آن را با درگاه ملی مجوزها به معنای بسترسازی برای مشارکت عامه مترادف دانست.

* در گذشته صاحبان سرمایه و صاحبان ایده‌ها حضور داشتند، اما به دلیل پیچ وخم‌های اجرایی، اجازه حضور مؤثر در امور اقتصادی را نداشتند، با راه‌اندازی و تسهیل درگاه ملی مجوزها این مانع برداشته شد و ما تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مجوز الکترونیک صادر شده را شاهد بودیم.

* در بخش مدیریتی نیز بعد از تذکر رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، در اسفندماه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را برگزار کردند و به تمام وزارتخانه‌هایی که در بنگاه‌های زیرمجموعه خود سهام‌دار بودند دستور داده شد تا از تصدی‌گری و بنگاه‌داری خارج شوند و امکان مدیریت را به عامه مردم واگذار کنند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟