Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:21:16 GMT

وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۰۵۶۱

وحدت و همدلی در آذربایجان شرقی برای ریشه‌کن کردن کرونا

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که وحدت و همدلی در همه جای استان برای ریشه‌کن کردن کرونا، گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، تاکنون 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه و بسیج در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در نشست هم‌اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، با قدردانی از مدافعان سلامت و مسئولان عضو ستاد مقابله با کرونا، گفت: از اوایل فروردین امسال، ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و پویش رحمت برای کمک به نیازمندان در استان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، 25 هزار بسته از طریق ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و هشت هزار بسته از طریق پویش رحمت توزیع شده و همچنین پنج هزار نفر از افراد نیازمند نیز تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، امروز مساجد استان به محل تولید اقلام بهداشتی تبدیل شده و صحنه‌های زیبایی از همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا در مساجد و حسینیه‌ها رقم خورده است.

وی گفت: روحانیون و طلاب نیز در انجام احکام شرعی دفن و کفن اموات کرونا نهایت تلاش خود را انجام داده‌اند که این تلاش‌ها در سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال مورد توجه و لطف ایشان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین با تأکید بر این‌که وحدت و همدلی برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در همه جای استان در جریان است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد رفع این بلا از سر ایران اسلامی، جهان اسلام و جهان بشریت باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • دومین همایش به رسم سقایی در تبریز
  • آب شرب ۲۱۰ روستای آذربایجان شرقی تامین می شود
  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • تداوم بارش باران در آذربایجان شرقی
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز