Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:14:37 GMT

۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۱۰۰۶

۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است

ادهم کرد زابلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای اجرای این پروژه‌ها که با مشارکت مردم و خیران ورزشی همراه بوده افزون‌بر ۵۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و از این منظر رتبه نخست کشوری را کسب کرده‌ایم.
وی بیان کرد: همچنین ۳۶۴ مکان ورزشی در سال‌های اخیر در سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان سرانه ورزشی استان را ۴۳ سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: با تکمیل ۱۲۶ پروژه نیمه تمام حوزه ورزش سرانه فضاهای ورزشی منطقه به شاخص مطلوب کشوری نزدیک تر خواهد شد.
وی بیان کرد: هم‌اینک در حوزه شهرستان خاش ۳۰ میلیارد تومان زمین ورزشی در حال تکمیل شدن است.
کرد ادامه داد: رشته‌های ورزشی که در خاش طی چند سال اخیر مدال آور بوده‌اند توجه و حمایت بیشتری را نیاز دارند.
وی از پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیارد ریالی به جوانان سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: هر چه در حوزه جوانان سرمایه‌گذاری شود قطعا در رشد و توسعه جامعه به نتایج مثبتی دست پیدا می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان این استان نیز در حوزه‌های مختلف چشمگیر بوده و به طور مثال در حوادث اخیر سیل و کرونا شاهد بودیم ۱۵۰ سمن استان فعالیت‌های گسترده‌ای جهت کمک رسانی به مردم منطقه انجام داده‌اند.

برچسب‌ها فوتبال سیستان و بلوچستان خاش وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سیستان و بلوچستان خاش وزارت ورزش و جوانان فوتبال سیستان و بلوچستان خاش وزارت ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است