Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی از راه اندازی کانال مجازی «شرحی بر دعای افتتاح» توسط کانون آفرینش گندمان خبر داد و گفت: این کانال مجازی در قالب طرح مسجد محور «راهکار» و در زمینه ارتباط مجازی کانون آفرینش و امام جماعت مسجد الرضا (ع) گندمان با نمازگزاران است.

«عذرا زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانال مجازی «شرحی بر دعای افتتاح» در قالب طرح مسجد محور «راهکار» و در زمینه ارتباط مجازی کانون آفرینش و امام جماعت مسجد الرضا (ع) گندمان با نمازگزاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: راه اندازی کانال مجازی «شرحی بر دعای افتتاح» به سلسله مباحث حجت الاسلام پناهیان به همراه فایل صوتی می پردازد.

 

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در کانال مجازی «شرحی بر دعای افتتاح» باید به پیام رسان گپ به آدرس https://gap.im/eftatah.rahkar مراجعه کنند.

 

زمانی گفت: کانال مجازی «شرحی بر دعای افتتاح» به میزبانی کانون فرهنگی هنری آفرینش گندمان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری اداره می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان کانون آفرینش کانال مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان کرمان با اشاره آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در بارش‌های اخیر گفت: براساس رصد نقشه‌های ماهواره‌ای هشت درصد از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

مجتبی نیک‌ طبع افزود:این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به‌ صورت یک اسفنج است که نه‌ تنها موجب تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک ‌سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورده سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سال هاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته می شود.

در بارش‌های اخیرهشت درصداز وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل