Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا فانی   رییس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعدادی از تیم درمان شامل گروه‌های پزشک، پرستار، خدماتی و اداری به کرونا مبتلا شدند و پس از گذراندن دوره قرنطینه و بهبودی به محل کار بازگشتند.

رضا فانی با بیان این که این افراد در معرض خطر ابتلای مجدد نیستند، اما ناقل بیماری محسوب می‌شوند، اظهار داشت: مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ پس از بهبودی و بازگشت به محل کار، باید پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شستن صحیح دست‌ها را اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل جلوگیری از انتشار ویروس اعلام و عنوان کرد: بهداشت دست جزو شاخص‌های بیمارستانی است و به جز شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او به وارد شدن بار و فشار زیاد به سیستم درمان با ابتلای تعدادی از نیرو‌ها به این بیماری اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیمارستان آشخانه و شیروان تا حدودی با مشکل کمبود نیرو مواجه هستیم و امیدواریم هر چه زودتر این مشکل مرتفع شود و در دیگر شهرستان‌های استان شاهد این مشکل نباشیم.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خراسان شمالی کویید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی