Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش گفت که قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رشوه و رانت وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: سانحه‌ای ناگوار و دلخراشی که برای یک فروند شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد را تسلیت می‌گویم که باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حین رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور بودند؛ این سانحه باعث اندوه و تاثر عمیق گردید.

وی با تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده داغدیده آنها تسلیت گفت و در این ماه عزیز برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل از خداوند درخواست کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دو گزارش قرائت شده در جلسه امروز مجلس درباره‌ جهش تولید توسط مرکز پژوهش‌ها و همچنین تفحص از وضعیت قاچاق در کشور، اظهار کرد: امشب شب قدر است. ما یک ماه روزه می‌گیریم و دست و گوش و زبان را از همه چیز جز در جهت راستی و حقیقت محروم می‌کنیم. امشب و چند شب آینده شب قدر است، قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه و مشکلات دیگر باشد. قدر ما این نیست که تولیدمان به این شکل در جامعه باشد.

پزشکیان افزود: اگر ما شب قدر را بیدار می‌مانیم و با خداوند پیمان می‌بندیم باید پیمانمان این باشد که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کرد که برازنده مسلمانی و شیعه‌ بودن و جامعه اسلامی‌مان باشد. بعد از 40 سال قدرمان اینی باشد که در آن قرار گرفته‌ایم اگر بیدار می‌مانیم و با خداوند راز و نیاز می‌کنیم، راز و نیازی انجام دهیم که فساد و ظلم و نابرابری و بی‌انصافی و بداخلاقی از ریشه از جامعه برود آن وقت است که با خدای خود راستگو بودیم و راست گفتیم. امیدوارم خدا به ما کمک کند و لیاقت داشته باشیم که به قدر واقعی خودمان برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود پزشکیان شب قدر قاچاق شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم

فیلمی قدیمی از مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در فضای مجازی بازنشر شده است. پزشکیان در این مصاحبه گفت: «مجتهدین و بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند، چرا برای اقتصاد بیمار، صنعت، بانکداری و کشاورزی به سراغ اروپا نمی روید»/ viral vids

 

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند