Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دولت هند ضمن ارسال نامه‌ای به ایالت‌های مختلف این کشور خواستار همکاری برای عبور قطارهای حامل کارگران مهاجر شد. تاریخ انتشار: 11:35 - 23 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۰۹۶

خبرگزاری میزان- بنابر گزارش هندوستان تایمز، دولت دهلی نو ضمن ارسال نامه به مسئولین ایالت های مختلف ضمن گله از عدم همکاری ایالت های برای تردد قطارهای حامل کارگران مهاجر خواستار توجه جدی تمام مسئولین ایالت های کشور هند به این معضل اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهلی نو اعلام کرد: حضور کارگران مهاجر در شهرهای مختلف و ترددهای آنها در خیابان ها می تواند عامل انتشار ویروس کرونا باشد.

از آنجا که این افراد در شهرهای محل کار خود بی خانمان تلقی می شوند حتی نمی توان با اجرای طرح قرنطینه عمومی آنها را کنترل کرد.

با افزایش فشار احزاب اپوزیسیون دولت هند طی 11 روز اخیر مجبور به ارائه سرویس های قطار برای بازگشت کارگران مهاجر شده است.

دولت هند در این رابطه تصریح کرد: تا کنون 450 هزار کارگر مهاجر به خانه های خود بازگردانده شده‌اند.

از سوی دیگر حادثه تلخ کشته شدن 16 کارگر مهاجر زیر چرخ های قطار فشارها علیه دولت هند را افزایش داد و باعث توجه بیشتر مسئولین دولت به مشکلات کارگران شد.

تخیمن زده می شود صدها هزار کارگر مهاجر با ترک خانه های خود در روستا و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگی مانند دهلی نو و بمبئی آمده باشند ولی این افراد پس از شروع قرنطینه عمومی و بسته شدن اعلام نشده و ناگهانی مسیرهای مواصلاتی بین شهری نتوانستند به منازل خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: جنگ لفظی میانمار و بنگلادش بر سر آوارگان بالا گرفت نخست وزیر هند: مسلمانان هند نباید هیچ نگرانی داشته باشند نگرانی از شیوع کرونا در بین پناهجویان روهینگیا ساکن هند ناپدید شدن صدها کودک پناهجوی افغانستانی در آلمان

بسیاری از کارگران پس از روزها سرگردانی در خیابان های شهرهای بزرگ مجبور شدند صدها کیلومتر راه را پیاده طی کرده و به شهرهای خود بازگردند.

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارگر مهاجر مهاجر مهاجران هند کارگران مهاجر دولت هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب تالابهای نقده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقده با اشاره به وضعیت مطلوب تالابهای این شهرستان گفت: هم اکنون تالابهای شهرستان نقده به جز تالاب یادگارلو به طور کامل آبگیری شدند و از لحاظ پوشش گیاهی برای لانه سازی و زادآوری و امنیت موجود و تغذیه از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

اکبر قائمی افزود: امسال سه میلیون مترمکعب آب برای احیای تالاب طالقان رهاسازی شده و آبگیری تالابهای سولدوز، دورگه‌سنگی، گرده قیط و ممیند این شهرستان هم در حال انجام است.

قائمی، ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط این تالابها و احیای کامل آنها، شمار زیاد از پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر و بومی امسال در تالابهای این شهرستان جوجه‌آوری کنند و در فصل پاییز نیز میزبان خوبی برای پرندگان مهاجر باشند.

وی، با بیان اینکه هم اکنون تالاب سولدوز هم به طور کامل آبگیری شده است، افزود: آبگیری این تالاب با توجه به اینکه همجوار پارک ملی دریاچه ارومیه و در مسیر مهاجرت پرندگان قرار دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهرستان نقده با ۱۷ تالاب فصلی و دایمی بیشترین تعداد تالابهای آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده که با این ظرفیت، در طول سال میزبان هزاران قطعه پرنده آبزی و کنارآبزی مهاجر بوده که این امر چهره ای زیبا را برای این خطه از کشور ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور