Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:24:53 GMT

ذوالنور: رژیم صهیونیستی محور همه شرارت‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۶۵۶

ذوالنور: رژیم صهیونیستی محور همه شرارت‌ها است

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان طراح طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی، گفت: رژیم صهیونیستی باعث مشکلات متعددی برای مسلمانان و مردم منطقه شده و محور همه شرارت هاست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی اقدامات جاسوسی بسیار زیادی علیه کشور ما انجام داده و همچنین در ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ما نقش داشته است و همچنین در تحریم ایران نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی همواره مردم بی گناه فلسطین و دیگر مردم مسلمان جهان را به قتل رسانده است، تصریح کرد: همچنین رژیم صهیونیستی از عربستان سعودی در کشتار مردم یمن حمایت می‌کند و امروز در جهت توسعه طلبی و اشغال گری گام برمی دارد و هیچ توجهی به قطع نامه‌های سازمان ملل ندارد.

ذوالنور گفت: در شرایطی که بسیاری از کشور‌ها به دلیل مشکل قیمت نفت و کاهش مصرف آن درگیر هستند و همچنین بیماری کرونا نیز کشور‌ها را در گیر خودش کرده است، رژیم منحوس صهیونیستی به شدت علیه منافع ملت ما فعال است.

وی متذکر شد: هر سال مردم ما در روز قدس خشم و انزجار خودشان را نسبت به این رژیم منحوس اعلام می‌کردند، اما امسال با توجه به فاصله گذاری اجتماعی شاید آن امکان در کشور ما و دنیا برای این اعلام انزجار وجود نداشته باشد و رژیم صهیونیستی در یک وضعیت آرامی بتواند علیه مردم ما توطئه‌هایی را تدارک ببیند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از افتخارات مجلس دهم این است که طرح مقابله با اقدامات خصمانه و تروریستی آمریکا را بعد از «کاتسا» تصویب کرد، اما ما قانون جامعی برای تقابل با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تاکنون نداشتیم ولذا این طرحی که تهیه شده است ۱۴ بند دارد و در آن باید و نباید‌هایی که باید در تقابل با رژیم صهیونیستی و بی خاصیت کردن توطئه‌های آن انجام شود، آمده است.

ذوالنور اظهار داشت: از عمر مجلس دهم فقط یک هفته باقی مانده است و از آنجایی که روز قدس را درپیش داریم و مجلس آینده تا استقرار پیدا کند، مدت طولانی خواهد گذشت و به همین دلیل ضرورت دارد فوریت این طرح به تصویب برسد.

وی گفت: کرونا فرصتی را فراهم کرده است که رژیم صهیونیستی روز به روز به منافع ملت ما ضربه بزند و باید سریعا اقدام منسجمی علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:این طرح می‌تواند مرهمی برای خانواده‌های شهدا هسته‌ای ما و مردم ما باشد، همچنین شیطنت‌های رژیم صهیونیستی باعث شده است که مردم ما تحریم‌های سنگینی را تحمل کنند که تصویب این طرح برای آن‌ها نیز خوشایند خواهد بود.

ذوالنور گفت: همچنین تصویب این طرح پیامی برای محور مقاومت و نهضت‌های آزادی بخش خواهد بود تا به مبارزات حق طلبانه خود ادامه دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ذوالنور رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است