Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:10:56 GMT

تعطیلی متروی اصفهان همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۴۹۵۱

تعطیلی متروی اصفهان همچنان ادامه دارد

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: برای تعیین تکلیف فعالیت دوباره مترو منتظر تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری اصفهان هستیم.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه متروی اصفهان از روز شنبه ۲۴ اسفندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی رام‌ها و ایستگاه‌های مترو انجام می‌شد، اما با توجه به مسائل ایمنی و سلامتی مسافران جهت ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی مترو گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر در صورت تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری اصفهان، فعالیت این وسیله نقلیه پاک و ارزان از گرفته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: با هماهنگی کمیته فاصله گذاری اجتماعی شهرداری اصفهان جهت مقابله با کرونا و افزایش ایمنی شهروندان، واگن‌های متروی اصفهان با استفاده از تکنولوژی UVC که توسط دانشگاه صنعتی ساخته شده، ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به خسارات کرونا به درآمدهای مترو، گفت: مترو باید ماهانه دو و نیم میلیارد تومان درآمد داشته باشد که در فروردین ماه این درآمد را نداشتیم و در مجموع با احتساب کاهش تعداد مسافران در اسفندماه حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر مالی به مترو وارد شد.

طحانیان افزود: ضررهای مالی وارد شده در حالی است که هزینه‌های ماهانه مترو حدود ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان، نگهداری خط و … بر قوت خود باقی است.

کد خبر 423363

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان شهرداری اصفهان کرونا در اصفهان شهروند کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد