Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:07:49 GMT

مغز متفکر تیم گواردیولا به کدام تیم می رود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۵۲۳۱

مغز متفکر تیم گواردیولا به کدام تیم می رود؟

مغز متفکر تیم پپ گواردیولا گزینه شماره یک بانوی پیر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کوین دی بروینه چندی قبل در مصاحبه ای فاش کرد به خاطر عدم موفقیت تیم منچسترسیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امکان دارد راهی تیمی شود که از پتانسیل فتح اروپا برخوردار باشد.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، باشگاه یوونتوس می تواند دی بروینه را به آرزوی خود برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه خبرداد سران یووه در حال آماده سازی پروژه جذب دی بروینه از منچسترسیتی هستند.

ظاهرا روسای باشگاه ایتالیایی گمان می کنند با توجه به محرومیت احتمالی آبی های آسمانی از حضور در مسابقات آینده لیگ قهرمانان اروپا، همینطور بحران اقتصادی ناشی از کرونا، قادر هستند دی بروینه را جذب تیم خود کنند.

البته بیانکونری برای رسیدن به دی بروینه مجبور خواهد بود رقم کلانی را پرداخت کند. زیرا ستاره بلژیکی تا سال 2023 قرارداد دارد.

هافبک 28 ساله تا 5 سال قبل که عضو آبی های آسمانی شهر منچستر شد، در تیم های خنک، چلسی، وردربرمن و ولفسبورگ بازی کرده بود.

او در تیم ملی بلژیک تاکنون 74 بازی کرده و 19 گل زده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا گواردیولا مغز منچسترسیتی دی بروینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏

به گزارش "ورزش سه"،  لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه 4-0 در هم کوبیده شد اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم 4 امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

لستر اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی 100 امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند. ‏

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر 89 ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. ‏

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!