Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاویانی از تهیه بسته پیشنهادی ۳۲ ماده ای برای کمک به وضعیت استان در پسا کرونا خبرداد و گفت: در این بسته : وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و در آینده نزدیک به صورت مدون ارائه می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مصطفی کاویانی» در نشست «ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم» که امروز(سه شنبه 23 اردیبهشت) در سالن کرامت استانداری برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و اظهار داشت: حسب دستور جلسه قبل با مجموعه های ذی ربط نشستی داشتیم که در آن جلسه چون مهلت آن یک روز بود توانستیم یک بسته پیشنهادی اقتصادی را از همه دستگاه ها تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که 32 پیشنهاد در جلسه یاد شده ارائه شده است، گفت: وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و در آینده نزدیک به صورت مدون ارائه می‌ شود، از جمله پرداخت مقرری بیمه بیکاری برای کسانی که به دلیل شیوع کرونا شغل خود را از دست داده اند و مشمول صندوق بیماری بیکاری نیستند در این بسته دیده شده است.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: استمهال اجاره بهای همه واحدهای تولیدی، صنوف و خدماتی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد دارای درآمد پایین یا بدون درآمد ثابت، تخفیف و استمهال قبوض برق و گاز و آب واحدهای تولیدی، صنفی، خدماتی و صنعتی و جلوگیری از افزایش غیر قانونی قیمت ها نیز در این پیشنهادات دنبال شده است.

 

کاویانی یادآور شد: ساماندهی کارگران ساختمانی، تمدید زمان بازپرداخت اقساط کارگران و افراد با درآمد پایین به مدت شش ماه از دیگر عناوینی است که دنبال می‌ کنیم و دستگاه های ذی ربط امضا کرده و قول به پیگیری داده اند.

 

وی با تأکید بر این که در ارتباط با اعطای کارت اعتباری به برخی از افراد نیز صحبت هایی شده است، گفت: تخفیف پرونده های اتاق تعاون، اعطای تسهیلات به واحدهایی که اقلام بهداشتی ارائه می‌ دهند و معرفی اقشار آسیب پذیر که دارای پرونده در قوه قضاییه هستند و افزایش سرمایه در گردش از 20 درصد به 50 درصد از دیگر مصوبات جلسه یاد شده است.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ میگردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902954

دیگر خبرها

  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران