Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:52:53 GMT

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۱۹۷

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان‌های کشور

"سعید محمد" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) روز سه شنبه در حاشیه بازدید از آماده کردن بسته‌های معیشتی برای کمک به اقشار ضعیف که در کارخانه تلویزیون شهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه سپاه پاسداران از ابتدای فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه، در بخش‌های مختلف و سپاه‌های استانی و بسیج برای خدمت رسانی وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک مجموعه مهندسی است اما با توجه به فرمان رهبری و با برنامه ریزی‌هایی که انجام داد تصمیم گرفتیم که گوشه ای از کار را بگیریم و بر همین اساس توانستیم تا به امروز موفق شویم که ۳۵ هزار بسته معیشتی را آماده کرده که بتوانیم در اختیار مردم ضعیف قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: از این ۳۵ هزار بسته معیشتی که آمده شده است ۱۵ هزار بسته آن در استان تهران و ۵ هزار در استان البرز توزیع می شود و الباقی در سایر استان‌های کشور توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته برنامه ریزی کردیم که تا هفته آینده بتوانیم ۱۰ هزار بسته دیگر هم آماده کنیم.

محمد ادامه داد: در کنار توزیع بسته های معیشتی در کاری مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم در یکی از محل‌های قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) طبخ و در استان‌های البرز و تهران توزیع می شود. البته قرارگاه در استان قم هم روزانه ۱۰۰۰ پرس غذا تهیه و توزیع می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به شیوع کرونا در ایران گفت: با توجه به شیوع ویروس در کشور طبق برنامه‌ریزی روزانه ۵۳ هزار عدد ماسک در پایگاه‌های این قرارگاه تولید و توزیع شد که البته هنوز هم ادامه دارد.

 محمد افزود: در کنار تولید ماسک روزانه ۲۱۰۰ عدد کاور و لباس محافظتی برای کادردرمانی تولید کردیم افزود: حدود ۸۰ هزار بسته بهداشتی تامین و در سطح کشور توزیع شد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: در تهران هم به صورت ویژه در ۳۵۴ محله تهران حمایت مالی انجام شد که جبهه مردمی مدافعان سلامت بتوانند به بحران زدگان کرونا خدمت رسانی کنند.  

در ادامه سردار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله  گفت: اقدامی که بعد از نیمه شعبان براساس فرمان رهبری شروع شد بنابراین ابتدا در تهران شروع به شناسایی افرادی که نیازمند هستند کردیم که براین اساس ۲۹۰ هزار خانوار شناسایی شد که در طول این چند روز که از ماه رمضان می گذرد سبدهای معیشتی که توسط مردم و گروه‌های جهادی بسیج و سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و شهرداری ها و سایر دستگاه‌هایی که جمع آوری شده بود بین  آنها توزیع کردیم.

وی یادآور شد: کدهای ملی تمام این خانوارها شناسایی شده و آدرس‌ها موجود است. که ما علاوه بر این که کار موازی انجام ندهیم در عین حال کسی هم از قلم نیفتد. امیدواریم تا پایان ماه رمضان بتوانیم تعداد شناسایی و توزیع این سبدها را به ۴۰۰ هزار برسانیم.

سرداریزدی با بیان این که سپاه محمد توزیع بسته های معیشتی کلان شهر تهران را برعهده دارد گفت: برای استان تهران و شهرستان‌های آن هم خانوارها جدا شناسایی می شوند که مسوولیت توزیع این اقلام به سپاه سیدالشهدا سپرده شده است.

وی یادآور شد: البته  ما به واسطه این که بعضی از گروه های جهادی در تهران بزرگ مستقر هستند منطقه هدف جغرافیایی آنها در بعضی شهرستانها مثل قرچک، ملارد بوده است که آنها را منع نکردیم و آنجا هم کار صورت می گیرد.

برچسب‌ها البرز شهر تهران سپاه سید الشهدا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) استان البرز سازمان بسیج مستضعفان کمیته امداد امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز شهر تهران سپاه سید الشهدا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص استان البرز سازمان بسیج مستضعفان کمیته امداد امام خمینی ره رهبر معظم انقلاب البرز شهر تهران سپاه سید الشهدا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص استان البرز سازمان بسیج مستضعفان کمیته امداد امام خمینی ره رهبر معظم انقلاب قرارگاه سازندگی خاتم فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک