Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@17:22:02 GMT

تمهیدات ویژه انتظامی برای مراسم شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۸۹۶۵

تمهیدات ویژه انتظامی برای مراسم شب‌های قدر

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ‌حسین اشتری‌ امروز پس از تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان مازندران با حضور در معاونت عملیات استان در بازدید از طرح های هوشمند پلیس به تشریح اقدامات پلیس در پیشگیری از ویروس کرونا پرداخت.

وی برخورد با محتکران و افرادی که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی و نیازمندی‌های بهداشتی مردم در این حوزه کرده بودند را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: در حوزه فضای مجازی و مقابله با شایعه‌پراکنی نیز افرادی که اقدام به تشویش اذهان عمومی می کردند، شناسایی و با آنان برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری به مردم توصیه کرد: اخبار و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا را از رسانه ملی، خبرگزاری ها و مجاری رسمی دریافت کنند و توجه ای به شایعات نکنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور درباره اقدامات درمانی ناجا در ایام کرونایی، بیان کرد: بیش از 50 هزار نفر به مراکز درمانی ناجا مراجعه کردند و 2800 نفر تحت مداوا قرار گرفته و در حال حاضر کمتر از 100 نفر در بیمارستان های ناجا بستری هستند .

سردار اشتری با اشاره به غربالگری کارکنان ناجا و خانواده های آنان با همکاری وزارت بهداشت، گفت: با اجرای این طرح کارکنان و خانواده هایی که دارای بیماری بودند، شناسایی و تحت مداوا قرار گرفتند.

فرمانده ناجا به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد:استان مازندران از جمله استان های کشور بود که وضعیت نگران کننده ای داشت اما با تلاش و همت همکاران و حمایت های استاندار این طرح به خوبی در استان به اجرا در آمد و موجب کاهش بیماری شد.

سردار اشتری ضمن قدردانی از صاحبان صنوف به جهت همکاری با پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به تصویب ستاد مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی، پلیس نیز در اجرای این مراسم پای کار خواهد آمد.

وی از اتخاذ تدابیر وتمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در ایام شب های قدر در سطح کشور خبر داد و افزود: پلیس با اجرای این طرح نظم، امنیت و آرامش مراسم شب های قدر را برای مردم فراهم خواهد کرد تا از فیوضات معنوی این شب ها بهره مند شوند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمره ای به عملکرد پلیس در سال 98 می دهید، گفت: اعتقاد ما برای این است که کارکنان ناجا در طول سال گذشته برای برقراری نظم و امنیت مردم زحمات زیادی را کشیدند و بفرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوادث سیل سال 98 نیروی انتظامی خوش درخشید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس برابر نظرسنجی ها در حال افزایش است، ابراز امیدواری کرد: این اقدامات مورد رضای خدا و مردم کشور قرار گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری پلیس مراسم شب های قدر شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران