Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:51:44 GMT

حدود ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۲۹۴۸۴

حدود ۲ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد ملاشاهی روز سه‌شنبه در این‌باره اظهارداشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جکیگور مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان با حضور در منطقه و کنترل و پایش محل، خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که رانندگان خودروها بدون توجه به دستور مأموران سعی در متواری شدن داشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ تاکتیک‌ عملیاتی مناسب ماموران، قاچاقچیان عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق، ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا لندکروز، یک تن و ۶۱۵ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها مخفی شده بود را به همراه تعدادی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی کشف کردند.

سدار ملاشاهی ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان بویژه فرمانده و کارکنان هنگ مرزی جکیگور که در این عملیات شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۲۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان