Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:37:42 GMT

پرونده دفع پسماند بستان‌آباد به مراجع قضایی ارجاع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۱۴۷۵

پرونده دفع پسماند بستان‌آباد به مراجع قضایی ارجاع شد

فرماندار بستان‌آباد گفت: پرونده دفع پسماند شهرستان به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، سیدعلی موسوی‌حسینی امروز شنبه در جلسه کارگروه و مدیریت پسماند بستان آباد با بیان اینکه وضعیت دفع پسماند در شهرستان خوب نیست، اظهار داشت: پرونده شهرداری‌های بستان آباد و تیکمه داش در این رابطه به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بستان آباد با بیان اینکه سلامت تهدیدات زیست محیطی در شهرستان آسیب شناسی شده و اهمال کاری در  این ارتباط قابل اغماض نیست، اظهار کرد: مطالعه محل جدید دفع اصولی پسماند در شهرستان بستان آباد در دستور کار قرار گرفته است.

وی توجه به تفکیک زباله‌های‌تر و خشک در شهرستان را یاد آور شد و افزود: در کنار دفع اصولی پسماند زباله در شهرستان به فکر مکان مناسب برای دفع پسماندهای بیمارستانی نیز باشید.

شهرستان ۹۰ هزار نفری بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.


انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت مراجع قضایی مدیریت اهمال کاری فرماندار بستان آباد زباله پسماند تبریز محیط زیست خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی بیمارستان بستان آباد دفع پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه

حامد مومنی‌نژاد با اعلام اینکه این حوزه قضایی فاقد زندانی مهریه است گفت: در حالی که پیشر شهرستان اشتهارد دارای زندانی مهریه بود با تلاش‌های انجام شده از تیرماه ۱۴۰۱ هیچ شخصی بابت عدم تادیه مهریه محبوس نشده است و همچنین پیش از آن نیز با بررسی تک تک پرونده‌های مربوط به مهریه، هیچ شهروندی از این حوزه قضایی از این بابت در زندان نیست.

رئیس دادگستری اشتهارد  با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پرونده‌های مهریه در این حوزه قضایی متذکر شد: با اتخاذ سیاست‌های کاهش جمعیت زندان، این موفقیت کسب شد که مرهون برنامه‌های متعدد از جمله تسریع در پذیرش اعسار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی ذکر شده در «قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی» برای شناسایی اموال و پرداخت مهریه و در صورت احراز اعسار زوج، تقسیط آن بوده است.

وی با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه تدوین شده در این حوزه قضایی، پرونده‌های مربوط به مهریه را رئیس دادگستری شخصا رسیدگی می‌کند تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های قوه قضائیه کاهش زندانی مهریه است تلاش شده با رسیدگی توسط رئیس حوزه قضایی از ظرفیت موجود قانونی استفاده شود تا ضمن افزایش رضایت، بررسی درخواست‌های اعسار با سرعت بیشتری انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه