Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@10:06:44 GMT

اطلاعات صفحه نمایش دو گوشی جدید سامسونگ فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۲۰۹۶

اطلاعات صفحه نمایش دو گوشی جدید سامسونگ فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که سامسونگ در حال کار روی جدیدترین محصول خود یعنی سری گلکسی نوت ۲۰ است. این شرکت قصد دارد با عرضه این گوشی با رقبای همیشگی خود رقابت و باز هم برتری خود را ثابت کند.

انتظار می‌رود سامسونگ آگوست امسال سری جدید گلکسی نوت ۲۰ را عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف سری گلکسی S20 که اخیراً رونمایی شده، هیچ مدل اولترایی در سری نوت ۲۰ وجود نخواهد داشت. در عوض، سامسونگ به مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس می‌پردازد. امروز جزئیات مربوط به نمایشگر‌های نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس به صورت آنلاین فاش شد. این اطلاعات را در ادامه بررسی می‌کنیم.

اطلاعات به دست آمده از صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی فاش شده، گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶.۴۲ اینچ است. اندازه نمایشگر این دستگاه از نسل فعلی مدل مذکور که اندازه‌ای برابر ۶.۳ اینچ دارد، بزرگ‌تر است. وضوح تصویر صفحه نمایش این دستگاه برابر ۲۳۴۵ در ۱۰۸۰ و نسبت آن به بدنه برابر ۱۹.۵:۹ است. در بخش نرخ تازه‌سازی نیز، صفحه نمایش این دستگاه ۱۲۰ هرتزی است.

بیشتر بخوانید: صدور مجوز برای باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری ریلمی

اطلاعات به دست آمده از صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ پلاس

همان طور که از نام این دستگاه انتظار می‌رفت، نسخه پلاس گلکسی نوت ۲۰ دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل معمولی است. نمایشگر این دستگاه دارای اندازه‌ای برابر ۶.۸۷ اینچ است. این گوشی نیز مانند گلکسی نوت ۲۰، نسبت به نسل گذشته خود که از نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره می‌برد بزرگ‌تر است. رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس برابر ۳۰۹۶ در ۱۴۴۴ است و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ای برابر ۱۹.۳:۹ دارد. همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر این دستگاه ۱۲۰ هرتز است.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر فقط کافی است کمی صبر کنیم چون مطمئنا جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ سامسونگ گلکسی گلکسی نوت 20 صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد