Web Analytics Made Easy - Statcounter

    رویداد۲۴ مردی که متهم است به سه زن تعرض کرده، یک‌بار دیگر برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد، اما جلسه دادگاه او برگزار نشد.

این پرونده سال ۹۴ و هم‌زمان با شکایت زنی به نام لادن علیه مردی ۳۷‌ساله به نام فیروز به جریان افتاد. لادن به مأموران پلیس تهران گفت: چند روز قبل یکی از دوستانم به نام ملیسا به من خبر داد مردی به نام فیروز، او را به‌زور به ویلایی حوالی سرخه‌حصار برده و بعد از اذیت و آزار از او فیلم گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کمک به ملیسا با فیروز قرار گذاشتم تا فیلم را پس بگیرم. وقتی او را دیدم، مدعی شد قصد ازدواج با ملیسا را دارد. داخل ماشینش در حال حرف‌زدن بودیم که حرکت کرد و بعد با تهدید چاقو مرا به همان ویلا برد و به من تعرض کرد و فیلم گرفت.

ملیسا وقتی دراین‌باره مورد پرسش قرار گرفت، راز یک تجاوز دیگر را هم فاش کرد و گفت: فیروز از مدتی قبل مزاحم من می‌شد. او با مزاحمت‌هایش باعث جدایی من و همسرم شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم با او صحبت کنم، اما وقتی سوار ماشینش شدم، به‌زور مرا به ویلایش برد. سپس به من تعرض کرد و فیلم گرفت. چند روز بعد با دوستم به نام آیدا که مطلقه بود به دیدن فیروز رفتم تا عکس‌هایم را بگیرم، اما به او هم تعرض کرد.

آیدا نیز احضار شد و با تأیید توضیحات دوستش گفت: وقتی فیروز قصد اذیت مرا داشت، مقاومت کردم، اما او فرزند کوچکم را که همراهم بود لبه پنجره برد و گفت: او را به داخل خیابان پرت می‌کند. آنجا بود که تسلیم شدم.

با اظهارات سه زن جوان، فیروز شناسایی و دستگیر شد، اما اتهامش را رد کرد. پرونده برای تحقیقات بیشتر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم بنا بر مدارک موجود به اتهام زنای به عنف و آدم‌ربایی سه زن جوان در همان شعبه به صورت غیرعلنی محاکمه شد، اما بار دیگر جرمش را انکار کرد.

در پایان هیئت قضائی متهم را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و سپس وی را به ۱۰۰ ضربه شلاق، ۱۰ ماه زندان، یک سال تبعید و ۱۸۰ ساعت خدمات رایگان در شهرداری محکوم کرد. حکم صادره به دیوان فرستاده شد، اما قضات شعبه هفتم دیوان اعلام کردند متهم هرچند زنا را انکار کرده، اما به رفتار غیراخلاقی اقرار کرده است. از طرفی ارسال پیامک‌های غیراخلاقی و تهدیدآمیز به یکی از شاکی‌ها و ارسال تصاویر غیر‌اخلاقی حکایت از رفتار مجرمانه دارد.

همچنین با تحقیق زندگی یکی از شاکیان که دارای همسر و فرزند و موقعیت شغلی و اجتماعی خوبی است، منطقی نیست که وی به میل خودش به ویلای متهم رفته باشد. به‌این‌ترتیب رأی صادره نقض و پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد. متهم این‌بار در شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. قرار بود دیروز متهم و شاکیان مواجهه حضوری شوند که به دلیل عدم حضور شکات، جلسه به وقت دیگری موکول شد. منبع: روزنامه شرق لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تجاوز جنسی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد