Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:38:35 GMT

تلاش بارسلونا برای خرید 4 مدافع سری آ / 3 بازیکن از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۷۳۲۵

تلاش بارسلونا برای خرید 4 مدافع سری آ / 3 بازیکن از یوونتوس

بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود 4 مدافع سری آ را نشانه گذاری کرده که در این تابستان خریداری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به علت مشکلات اقتصادی پیش آمده به علت ویروس کرونا، بارسلونا یا شاید چند تیم دیگر بتوانند در این پنجره تابستانی خریدی داشته باشند.

به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود چشم به مدافعان سری آ دوخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه اسپانیایی در جلد امروز روزنامه خود ( چهارشنبه 24 اردیبهشت) از این 4 ستاره نام برده است که 3 تن از آنها یوونتوسی هستند.

یکی از آنها ماتیاس دلیخت بوده که رسانه ها گفته شده بود که بارسلونا قصد خریدن وی را دارد. دلیخت البته فصل گذشته از بین بارسلونا و یوونتوس، تیم ایتالیایی را انتخاب کرد ولی به دلیل اینکه این فصل چندان پرفروغ ظاهر نشد شایعه رفتنش به بارسلونا داغ شده است.

متیو دی شیلیو و دنیل روگانی از یوونتوس و میلان اشکرینیار از اینترمیلان 3 مدافع دیگری هستند که بارسلونا برای خریدشان آماده شده است.

هر کدام از این 4 مدافع قیمت های متفاوتی دارند که بارسلونا قصد دارد با داخل کردن نلسون سمدو و ساموئل اومتیتی از آنها تخفیف بگیرد.

به نقل از موندو، خرید بارسلونا از یوونتوس محتمل تر به نظر می رسد و شاید در این تابستان باشگاه اسپانیایی بتواند یکی از این 3 بازیکن مطرح یوونتوسی را خریداری کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس مدافع رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان اندونگ مدافع تنومند و بلندقامت استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع شاگردان پورموسوی اضافه شد به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و نقش تاثیرگذاری در ترکیب این تیم دارد.

اندونگ در بازی مقابل مقابل ملوان عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی داشت و رهبری این تیم را در خط دفاعی برعهده داشت و در جریان مسابقه سعی داشت تا تمرکز بازیکنان را به جریان مسابقه معطوف کند و تحت تاثیر گل که در نیمه نخست خوردند قرار نگیرند.

او در ادامه مسابقه در دقیقه 60 مسابقه خط دفاعی را رها کرده بود و در محوطه جریمه ملوان حضور داشت و روی ارسال بلندی که انجام شد و در ریباند ضربه سری که به سمت دروازه ملوان رفت توانست بازی را به تساوی بکشد، اندونگ بعد از گلی که به ثمر رساند بازیکنان استقلال خوزستان را به سمت نیمه خودی و شروع سریع بازی تشویق کرد و باز هم قدرت رهبری خود را به رخ کشید.

ویدئو: 331595

اندونگ در بازی با صنعت نفت آبادان هم برای این تیم گلزنی کرد و خیلی زود استقلال را مقابل صنعت نفت پیش انداخت و این مسابقه با گلی که طالب ریکانی به ثمر رساند به تساوی کشیده شد، گل دقایق پایانی آسو رستم پیروزی را برای استقلال خوزستان به همراه آورد و در جشن پیروزی یک نفر بیشتر از بقیه حضور داشت و با سکوهای آبی ورزشگاه غدیر ارتباط برقرار کرد، عثمان اندونگ!


این بازیکن با تعصب و انگیزه خاصی در ترکیب آبی‌های خوزستان به میدان می‌رود و هواداران خوزستانی حساب ویژه‌ای روی او در پنج هفته پایانی لیگ برتر باز کردند و درخشش او در خط دفاعی می‌تواند بقای استقلال خوزستان در لیگ را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است