Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@01:55:17 GMT

مراسم شب‌های قدر به صورت آنلاین در کنیا و اوگاندا

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۸۲۲۰

مراسم شب‌های قدر به صورت آنلاین در کنیا و اوگاندا

مراسم شب‌های قدر و شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) همزمان به صورت آنلاین در کنیا و اوگاندا برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم با برنامه‌ریزی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا و با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا و جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کامپالا با مدیریت مرتضی شاپوری، سرپرست رایزنی فرهنگی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، سه‌شنبه شب هیجدهم ماه مبارک رمضان برابر با بیست و سه اردیبهشت در مراسم اولین شب قدر پس از قرائت دعای جوشن کبیر، مرتضی شفیعی شکیب، رایزن فرهنگی کشورمان در کنیا و حجت‌الاسلام والمسلیمن دهقانی، رییس جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در اوگاندا راجع به اهمیت شب قدر، راه‌های ارتباط با قرآن کریم، بهره بردن از برکات شب‌های قدر و ... سخنرانی کردند.

همچنین، مراسم قرآن به سر گرفتن و روضه‌خوانی به عنوان بخش پایانی برنامه‌های اولین شب قدر توسط حجت‌الاسلام و المسلیمن دهقانی اجرا شد.

انتهای پیام/ص

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوگاندا شب های قدر کنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا، دست کم ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام مقامات در این حادثه ۱۳۱ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند. اسحاق مایگوآ اِموورا، سخنگوی دولت کنیا گفت: خلاف سایر اعداد و ارقام، شمار رسمی هموطنان‌مان که در جریان سیل جان خود را از دست داده‌اند، هم‌اکنون به ۷۰ نفر رسیده است. مراتب تسلیت خالصانه خود را به خانواده و عزیزان آنها ابراز می‌داریم.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تاثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6089999

دیگر خبرها

  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)