Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:04:44 GMT

تقویم والیبال ساحلی در سال 99 تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۳۹۴۸۰

تقویم والیبال ساحلی در سال 99 تدوین شد

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برنامه‌ برگزاری مسابقات داخلی، حضور در رویدادهای مهم آسیا و جهان و دوره‌های آموزشی خود برای دوره پس از بحران کرونا در سال 99 را تدوین کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویروس کرونا که شیوع آن از دی‌ماه سال ۹۸ از شهر ووهان مرکز استان هوبی چین آغاز شد، درحال حاضر تمام کشورهای جهان را درگیر کرده است و نزدیک به 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون نفر به آن آلوده شده‌اند.

نگرانی از شیوع این بیماری، تمامی رویدادهای ورزشی جهان از جمله بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و لیگ ملت‌های والیبال را لغو کرده است.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برنامه‌ برگزاری مسابقات داخلی، حضور در رویدادهای مهم آسیا و جهان و دوره‌های آموزشی خود برای دوره پس از کرونا در سال 99 را تدوین کرده است و همانند دیگر رشته‌های ورزشی منتظر موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرایی کردن این برنامه‌ها است.

در تقویم برون مرزی کمیته والیبال ساحلی، حضور تیم‌های ملی و رده‌های سنی ایران در 11 رویداد پیش‌بینی شده است که مرحله نهایی انتخاب المپیک در کشور چین، قهرمانی مردان زیر 19 آسیا و جهان در کشور تایلند از جمله آن‌ها است.

در تقویم مسابقات داخلی نیز 9 تور ملی، مسابقات قهرمانی کشور زیر 17، 19، 21 و 23 سال و مینی‌الیبال قهرمانی کشور آمده است که پیش‌بینی می‌شود تورهای ملی آق‌قلا و بندرترکمن، با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به والیبال ساحلی روبه‌رو شود.

برگزاری کلاس داوری درجه یک، کلاس مربی‌گری درجه دو، کلاس داوری ملی، سمینار دانش‌افزایی داوران ساحلی ملی، سمینار دانش‌افزایی و مربیان بین‌المللی ساحلی و کلاس داوری بین‌المللی قاره‌ای، از جمله برنامه‌های آموزشی این کمیته در سال 99 است که بعد از شروع فعالیت‌های ورزشی و آموزشی در کشور، اجرایی می‌شوند.

از سوی دیگر کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) نیز برنامه احتمالی خود برای بعد از بحران کرونا را اعلام کرده است که مهم‌ترین برنامه‌ها به قرار زیر است:

*مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا، 5 تا 8 شهریورماه به میزبانی تایلند

*تور آزاد سامیلا (تایلند)، 29 شهریور تا یک مهرماه

*تور آسیایی چین‌تایپه، 23 تا 27 مهرماه

*مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال جهان، 20 تا 25 آبان به میزبانی تایلند

*ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا، 6 تا 15 آذرماه به میزبانی کشور چین

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال چین آسیا بحران والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مسابقات والیبال در گِل

(تصاویر) مسابقات والیبال در گِل

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند