Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۵ فقره سرقت سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات ساختمانی از ساختمان‌های در حال احداث این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد. کشف ۶ کیلو تریاک در قائم شهر سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ خادمی گفت: با هماهنگی قضائی متهم که دارای ۵ فقره سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

او افزود: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است. سارقان ساربقه دار این بار با ۸ فقره در بهشهر به دام افتادند سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و موتورسیکلت در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه ۲ سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت و ۴ فقره سرقت منزل طی یک ماه اخیر در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. کشف ۵ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در بابلسر سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی، قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از بررسی‌های همه جانبه سارق راشناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی اعتراف کرد.   کشف ۹ فقره سرقت منزل در کلاردشت سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی از توقیف ۲ خودرو و دستگیری ۲ مالخر اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

او افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل قاچاقچی مواد مخدر مرجع قضائی فرمانده انتظامی شهرستان بررسی های همه جانبه قرار گرفت او انجام اقدامات اماکن خصوصی کردند سرهنگ فقره سرقت قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان