Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه بهداشتی گروه جهادی الزهرا(س) گفت: اردوی جهادی دانشجویی در مناطق کم برخوردار زینبیه، جوی آباد و حصه اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین فیوج، مسئول کارگروه بهداشتی گروه جهادی الزهرا (س) بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از اردوی جهادی دانشجویان در مناطق کم برخوردار اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و توصیه رهبر انقلاب به رزمایش همدلی، اردوی جهادی را در مناطق جوی آباد، زینبیه و حصه اصفهان برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیوج با بیان اینکه در منطقه زینبیه در بازه زمانی ۶ روزه حضور داشتیم، افزود: جهادگران گروه جهادی الزهرا (س) ۶ روز نیز در منطقه حصه ۱۵۰ خانوار با میانگین ۴ نفر را مورد حمایت قرار دادند.

مسئول کارگروه بهداشتی گروه جهادی الزهرا (س) ادامه داد: نحوه کار به این صورت است که با مددجویان هماهنگی لازم صورت می‌گیرد و به هر خانواده‌ای وقت داده می‌شود و هر خانواده به صورت مجزا وارد کلینیک می‌شود.

وی بیان کرد: تب سنجی و غربالگری کرونا ابتدا صورت می‌گیرد و دستکش و مایع ضدعفونی کنند به خانواده‌ها اهدا می‌شود.

فیوج گفت: در کلینیک ما خانواده‌ها ویزیت می‌شوند و اگر نیاز به داروخانه باشد، به داروخانه‌های هماهنگ شده ارجاع می‌شوند. در این کلینیک به حوزه زنان و مامایی نیز به خانواده خدمات ارائه می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان اردوی جهادی گروه جهادی گروه جهادی الزهرا اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا