Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@03:04:32 GMT

تقاضای شیلی از IMF برای گشایش خط اعتباری 24 میلیارد دلاری

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۷۶۷

تقاضای شیلی از IMF برای گشایش خط اعتباری 24 میلیارد دلاری

صندوق بین المللی پول (IMF) در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات شیلی از این صندوق خواسته اند تا یک خط اعتباری به ارزش حدود ۲۳.۸ میلیارد دلار طی مدت دو سال برای این کشور راه اندازی کند.

به گزارش پول نیوز به نقل از بیزینس تایمز، صندوق بین المللی پول روز گذشته (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات شیلی از این صندوق خواسته اند تا یک خط اعتباری به ارزش حدود 23.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد دلار طی مدت دو سال برای این کشور راه اندازی کند.

 

بر اساس این بیانیه، کریستالینا جورجیوا، مدیرعامل صندوق بین المللی پول، قصد دارد به دلیل "پایه های اقتصادی بسیار قوی شیلی، چارچوب سیاست های نهادی و سوابق مالی این کشور" به مقامات صندوق توصیه کند تا با این درخواست موافقت شود.

 

صندوق بین المللی پول گفت: مقامات شیلی قصد دارند این خط اعتباری را برای احتیاط در نظر بگیرند.

 

هفته گذشته شیلی پس از افزایش ناگهانی تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا، اقدامات جدید و سختی را برای اعمال محدویت های قرنطینه در سه منطقه در سانتیاگو، پایتخت این کشور، اتخاذ کرد.

 

بنا بر این گزارش، برقراری حکومت نظامی و قرنطینه های اعمال شده برای مهار شیوع این ویروس، ماه ها اعتراضات در این کشور را آرام کرده است. اعتراضاتی که در ابتدا با افزایش نرخ کرایه های مترو در سانتیاگو شروع شده بود.

 

صندوق بین المللی پول هشدار داده است که رکود اقتصادی ناشی از این پاندمی ممکن است کشورهایی مانند شیلی را با "اعتراضات جدید" روبرو کند.

منبع:تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز صندوق بین المللی پول کرونا مترو شیلی صندوق بین المللی پول خط اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: در حاشیه اجلاسیه بانک توسعه اسلامی در عربستان، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم. 

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدود شده ایران در برخی کشور‌ها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران