Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:10:14 GMT

‌رئیس پیشین فدارسیون فوتبال : شاید تبرئه شوم!

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۹۳۹

‌رئیس پیشین فدارسیون فوتبال : شاید تبرئه شوم!

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که هنوز دلیل محرومیتش از سوی کمیته اخلاق برای او روشن نشده و همچنان در انتظار حکم کمیته استیناف است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کفاشیان در خصوص مطرح شدن مجدد خبر بازگشتش به فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

این بحث اصلاً جدی نیست و صحبتی هم با من نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خانه نشسته‌ام و کاری به این مسائل ندارم.

«مشکلات جاری فدراسیون و روز‌های سخت فوتبال ایران باعث شده همه به‌یاد شما بیفتند و بحث بازگشت مطرح شود. این‌که منتظر تبرئه شدن از سوی کمیته استیناف به‌دنبال محرومیت پنج‌ساله از سوی کمیته اخلاق هستید تا به فدراسیون برگردید، درست است؟» وی در واکنش به این مسئله تصریح کرد:

هنوز شرایط فدراسیون خیلی سخت نشده است. در مورد رأی هم یک سال پیش در کمیته استیناف به رأی کمیته اخلاق اعتراض کردم. حالا ممکن است این رأی برگردد و تبرئه شوم و امکان هم دارد رأی را تأیید کنند، من هم منتظرم.

علی کفاشیان در خصوص اینکه فیفا او را به‌عنوان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌شناسد و آیا هنوز خودش را عضو هیئت رئیسه فدراسیون می‌داند یا نه و برای تأیید اساسنامه از او دعوت شده بود یا نه، گفت: بله، تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عضو هیئت رئیسه هستم، اما با توجه به محرومیت نمی‌توانم به جلسات بروم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا دلیلی برای محرومیت پنج‌ساله‌اش از سوی کمیته اخلاق می‌بیند یا نه، خاطرنشان کرد: خیر، هیچ وقت دلیل آن را متوجه نشدم.

وی در واکنش به این مسئله که پس ماجرای گم شدن ۳۵۰ هزار دلار پول حق پخش تلویزیونی چه بوده است، گفت:

در این خصوص آقای ترابیان بار‌ها توضیح داده است، ما یک قرارداد ۷۰۰ هزار دلاری با شرکتی خارجی داشتیم که مربوط به سیگنال‌های تلویزیونی بود. این شرکت خارجی به‌صورت یک‌طرفه قرارداد را لغو کرد و بعد از آن هم فرار کردند. پولی هم که از پرداخت آن فرار کردند ۷۰ هزار دلار بود نه ۳۵۰ هزار دلار.

علی کفاشیان در خصوص اینکه یعنی دلیل محرومیت او فرار یک شرکت خارجی و لغو قرارداد بوده است، گفت:

بله، در این خصوص هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایراد گرفت که چرا از این شرکت شکایت نکردیم. من هم توضیح دادم آن شرکت خارجی بود و اگر می‌خواستیم شکایت کنیم، هزینه شکایت‌مان دو برابر مبلغی بود که باید به ما می‌داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته استیناف فیفا فدراسیون فوتبال علی کفاشیان فدراسیون فوتبال فیفا کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سوی کمیته کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال