Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:18:17 GMT

ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۲۴۱

ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر در اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: نگهداری مناسب از تاسیسات شهری، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری از جمله وظایف مدیریت بهینه‌سازی، نگهداری و تاسیسات شهری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در آئین تکریم و معارفه مدیر بهینه‌سازی و تعمیرات نگهداری شهرداری اصفهان که با رعایت فاصله اجتماعی و حداقل حضور مدعوین برگزار شد، اظهار کرد: باید بیش از پیش در جهت حفظ و نگهداری سرمایه‌های مردم و همچنین استفاده اصولی و بهینه از منابع اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نگهداری مناسب از تأسیسات شهری و شهرداری و همچنین کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری را از جمله وظایف مدیریت بهینه‌سازی، نگهداری و تأسیسات شهری اصفهان دانست و گفت: باید سیاست‌گذاری نظارت بر تأسیسات شهری، مبلمان شهری، انرژی، روشنایی و … با استفاده از متخصصان و در راستای اهداف بهینه‌سازی و بهبود کیفیت کارایی صورت پذیرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ایمنی در پارک‌ها و فضای سبز شهری و تأسیسات شهر نقطه مهم و تأثیرگذار است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی تصریح کرد: در هیچ منطقه‌ای از جغرافیای شهری اصفهان پذیرفته نیست که به علت عدم نظارت صحیح و یا عدم تعمیرات مناسب حادثه‌ای هر چند کوچک رخ دهد.

امیری با اشاره به به اهمیت اجرای دقیق و کامل HSE (استاندارد ایمنی، سلامت و محیط زیست)، گفت: HSE باید به صورت کامل اجرایی و تقویت و تمام گزارش‌ها به روز شود و ضعف‌هایی که ممکن است در برخی از مناطق وجود داشته باشد باید بر طرف و به صورت مستمر نظارت و کنترل شود.

وی با بیان اینکه در بحث تأسیسات شهری مسئولیت ایمنی با حوزه بهینه‌سازی است، ادامه داد: تأمین روشنایی‌ها نظارت بر اسباب‌بازی‌ها، نظارت بر ست‌های ورزشی از جمله وظایف مدیریت بهینه سازی تعمیرات و نگهداری است که باید به بهترین صورت اجرایی شود.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر گفت: باتوجه به اهمیت این پروژه این مهم در سال جاری باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

ایجاد بازار انرژی‌های تجدیدپذیر

در ادامه این مراسم «سید مهدی حسینی» مدیر جدید بهینه سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان گفت: تقویت ساختار نگهداری تعمیرات پیشگیرانه و افزایش راندمان بهره‌وری نیروها از جمله اقداماتی است که باید در این مدیریت به روز رسانی و به صورت مستمر پیگیری شود.

وی تمرکز بر مبحث انرژی‌های تجدید پذیر و استفاده و جذب سرمایه‌ها و اعتبارات ملی و استانی را از جمله اهداف این مدیریت در سال جاری دانست و تصریح کرد: ایجاد بازار انرژی‌های تجدید پذیر و همچنین برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی برای تجهیزات و تأسیسات که بلاتکلیف است، جزو اولویت‌های این مدیریت به شمار می‌آید.

مدیر جدید بهینه سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری اصفهان با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی گفت: استفاده از توانایی و پتانسیل بخش خصوصی برای افزایش راندمان بهینه سازی از جمله برنامه‌های پیش رو در مدیریت بهینه سازی، تعمیرات، نگهداری و تأسیسات شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات «امیرحسین ملک پور» مدیر اسبق بهینه‌سازی و تعمیرات نگهداری، «سید مهدی حسینی» به عنوان مدیر جدید بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری شهرداری معرفی شد.

کد خبر 423718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرداری اصفهان تكريم و معارفه شهروند کلانشهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انرژی های تجدید پذیر مدیریت بهینه سازی نگهداری شهرداری شهرداری اصفهان تأسیسات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اسدی گفت: پست برق "مالکریم" که برق مناطق مهمی از مسجدسلیمان را تامین می‌کند از ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت افزایش و رفع افت ولتاژ شد.

وی افزود: با ساخت فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین شد.

اسدی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این طرح با بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال است، ادامه داد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت "آفلود تپ‌چنجر" است که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس خاموش می‌شد ولی با نسب ترانس جدید با قابلیت "آنلود تپ‌چنجر" تغیرات ولتاژ بدون خاموشی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع "مالکریم" در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، اضافه کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

وی می‌گوید: این طرح با هدف آماده‌سازی شبکه انجام شده که پیش از این چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت