Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:50:48 GMT

کشف جام‌های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۹۱۲

کشف جام‌های مسی از مخفیگاه مالخر لوازم خودرو در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: پس از دستگیری یکی از سارقان لوازم خودرو در محدوده یوسف آباد و در خیابان جهان آرا، متهم به همدستی با سه نفر از دوستان خود در بحث سرقت لوازم خودرو و کارگاه‌های ساختمانی اعتراف کرد.

وی افزود: پس از اعترافات متهم، دستگیری همدستان وی و همچنین مالخری که با این متهمان در ارتباط بود، در دستور کار ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مافی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم اصلی پرونده حدود شش ماه است که لوازم خودرو و کارگاه‌های ساختمانی را به سرقت برده است، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم اموال مسروقه را به مالخری در محدوده مولوی به فروش رسانده است.

وی افزود: پس از دریافت مشخصات مالخر و مخفیگاه وی و همچنین اخذ نیابت قضایی؛ ماموران عملیات کلانتری یوسف آباد در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با بیان اینکه مالخر دستگیر شده حدوداً ۵۰ ساله است، اظهار کرد: در بازرسی از منزل مسکونی متهم، اموال سرقتی زیادی که مربوط به لوازم داخل خودرو و کارگاه‌های ساختمانی است کشف شد.

وی با بیان انتقال اموال مکشوفه به مقر کلانتری، افزود: ارزش مالی اموال مسروقه که از مخفیگاه مالخر کشف شده، ده میلیارد ریال است.

به گفته سرهنگ مافی اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه مالخر، ۳۰ دستگاه تلفن همراه، حدود ۵۰ قلم ابزار آلات مربوط به کارگاه‌های ساختمانی از قبیل: اره برقی، دریل، سنگ فرز، هیلتی و دیگر اموال مرتبط به کارگاه‌های ساختمانی است.

وی افزود: از مالخر دستگیر شده حدود ۴۰ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۱۰ عدد طاقچه خودرو و باند، تعداد قابل توجهی زنجیر چرخ، زاپاس لاستیک خودرو، جک و آچار چرخ کشف شده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد گفت: در بین اموال مکشوفه، تعدادی جام‌های مسی مربوط به دکورهای منازل مسکونی نیز کشف شد که این موضوع باعث شد تا متهم اصلی پرونده به یک فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کند.

متهمان پرونده به همراه صورت جلسه اموال مکشوفه برای انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی و ارجاع شد.

کد خبر 4925510

منبع: مهر

کلیدواژه: مالخر سرقت شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران زلزله وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی نیروی انتظامی شهر تهران زلزله تهران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هوای سالم شیوع کرونا محسن هاشمی کارگاه های ساختمانی لوازم خودرو یوسف آباد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس