Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:12:54 GMT

وجود ۴۰۰ مغایرت در طرح جامع شهر سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۱۲۰

وجود ۴۰۰ مغایرت در طرح جامع شهر سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از وجود ۴۰۰ مغایرت در طرح جامع شهر سمنان خبر داد که تاکنون اصلاح آن میسر نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار سمنان با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: برگزاری نشست‌هایی از این دست در تسریع اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهر سمنان تأثیر شایانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طرح جامع شهر سمنان در سال ۹۴ ابلاغ شد؛ اما در آن زمان، شهرداری سمنان ۴۰۰ مغایرت را در این طرح تفکیک کرد و با توجه به مدت زمان کوتاه امکان اصلاح آن میسر نشد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با تدوین طرح تفصیلی می‌توان طرح جامع شهر سمنان را در گام اجرایی قرار داد و رضایت شهروندان را جلب کرد.

دانایی اضافه کرد: حقوق مکتسبه در اجرای طرح تفصیلی شهر سمنان باید مورد توجه باشد تا حقوقی از شهروندان ضایع نشود.

وی افزود: همراهی و همدلی خوبی از سوی استانداری، فرمانداری سمنان و شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان برای تدوین طرح جامع شهر سمنان وجود دارد.

سیدمسعود سیادتی، رئیس شورای اسلامی شهر سمنان هم گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان سمنان با شورای اسلامی شهر سمنان برای اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و... بسیار ارزنده و مثبت است.

وی گفت: هدف از برگزاری نشست‌هایی از این دست، افزایش هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای افزایش توسعه و آبادانی در شهر سمنان است.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان اضافه کرد: تدوین طرح جامع شهر سمنان از مطالبه‌های به‌حق شهروندان است که دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید نسبت به تدوین آن تلاش کنند.

سیادتی گفت: تدوین طرح جامع شهر سمنان در سال‌های گذشته به دلایل مختلف معطل مانده است؛ اما در این مقطع از زمان عزم خاصی برای تدوین این طرح مهم از سوی مسئولان مربوطه وجود دارد.

وی اضافه کرد: با افزایش همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تلاش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان می‌توان در تدوین طرح جامع شهر سمنان تسریع کرد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان طرح جامع شورای شهر شهرداری تدوین طرح جامع شهر سمنان شورای اسلامی شهر سمنان دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی