Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به تهیه بلیت سفر اینترنتی،گفت: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: برای بحث فروشی بلیت الکترونیکی در پایانه‌ها موضوع ارائه خدمات اینترنتی رایگان برای مبحث فرهنگ سازی لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر زیرساخت‌های لازم در پایانه‌های مسافربری برای خرید بلیت الکترونیکی در تمامی جهات برای مسافران راه‌اندازی شده است.

شریعتی بیان کرد: در این طرح با ارائه فعال سازی چتر اینترنتی رایگان در محوطه خارج از سالن و پشتیبانی این شبکه مسافران را تشویق به خرید بلیت اینترنتی می‌کند.

او تصریح کرد: این طرح شامل تخفیفات ویژه در فروش بلیط اینترنتی خواهد بود که حداقل با تخفیف ۳۰ درصد ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه همکاران و کارشناسان پایانه‌های مسافربری جهت ارائه و معرفی طرح در مکان‌های خارج از سالن حضور دارند و نسبت به راهنمایی شهروندان و مسافران اقدام می‌کنند، تاکید کرد: بروشور و اطلاعیه‌های روش استفاده از این بستر در مکان مذکور نصب و در معرض دید مسافرین قرار گرفته است.

شریعتی اظهار کرد: مسافران باید قبل از سفر اقدام به خرید و تهیه بلیت به صورت اینترنتی کنند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلیت فروشی اینترنت رایگان پایانه مسافربری مسافران پایانه های مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند