Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@21:40:12 GMT

رشد 143 درصدی فروش پیژامه در امریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۵۷۸

رشد 143 درصدی فروش پیژامه در امریکا

در بحران کرونا «راحتی» به وضوح به مد روز تبدیل شده است. فروش آنلاین پیژامه در ماه آوریل ۱۴۳ درصد نسبت به ماه مارس جهش کرد اما فروش لباس‌های زیر ۱۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طبق داده‌های شرکت تحلیلی آدوبی، که تراکنش‌های ۸۰ مورد از ۱۰۰ خرده‌فروش برتر آمریکا را رصد می‌کند، در بحران کرونا «راحتی» به وضوح به مد روز تبدیل شده و فروش آنلاین پیژامه در ماه آوریل ۱۴۳ درصد نسبت به ماه مارس جهش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین داده‌ها نشان می‌دهد که فروش لباس‌های زیر ۱۲ درصد کاهش یافته است.

در طول بحران کرونا که بسیاری از شهروندان را در خانه‌های خود ماندگار کرده است، شرکت‌های تولیدکننده پوشاک زیادی به تولید لباس‌های راحتی و گرم‌ونرم برای پاسخ‌گویی به تقاضای بالای خرید آنها به صورت آنلاین، رو آورده‌اند.

مصرف‌کنندگان خود را برای آب‌وهوای گرم‌تر آماده می‌کنند و برخی علاقه‌مند پیاده‌روی و جذب نور آفتاب هستند. به همین علت در ماه آوریل طبق داده‌های ادوبی، فروش اینترنتی شورت‌های ورزشی ۶۷ درصد جهش کرد و فروش تیشرت ۴۷ درصد افزایش یافت.

طبق داده‌های ادوبی فروش اینترنتی لباس در کل ۳۴ درصد در ماه آوریل جهش کرد. این میزان افزایش با توجه به بسته بودن بسیاری از فروشگاه‌های خرده فروشی به علت قرنطینه کرونا غافل‌گیرکننده نبود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز کروناویروس امریکا فروش اینترنتی شورت ورزشی ماه آوریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر