Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مطمئن هستم که در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز می‌کنیم چراکه ذوب‌آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده و خواهد بود. تاریخ انتشار: 14:51 - 26 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۹۹۶

خبرگزاری میزان - احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مصاحبه با سایت این باشگاه، اظهار داشت: در حال حاضر به لحاظ وضعیت جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم و شخصاً با انجام تمرینات، تا ۷۰ درصد آمادگی خود را حفظ کرده‌ام و ۳۰ درصد باقی مانده را هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم نهایتاً بین سه تا چهار هفته به دست آورده و به شرایط آرمانی بازمی‌گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد با شرایط بازیکنان در روز‌های تعطیلی لیگ و خانه‌نشینی گفت: ماندن در خانه برای بازیکنانی مثل ما که هفت روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر درگیر بودیم و بدنمان در اوج آمادگی بود، فوق‌العاده سخت است، ولی چاره‌ای نیست و باید حرفه‌ای باشیم و به هر نحو ممکن خودمان را با شرایط موجود وفق داده و آماده نگه داریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد و ما به سرعت داشتیم رو به سمت نتایج خوب می‌رفتیم و من احساس می‌کنم که اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، جایگاه ما خیلی بالاتر مى‌رفت، چون کیفیت بازی ما هم متفاوت شده بود و هر بازیکن به جرات در هر بازی ۱۱ تا ۱۲ کیلومتر می‌دوید. مطمئن هستم که در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز می‌کنیم چراکه ذوب‌آهن همیشه جزو تیم‌های مدعی و نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی بوده و خواهد بود.

وی در ارتباط با شرایط تیم در روز‌های تعطیلی لیگ گفت: در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می‌شود و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی‌گیرد، اما بازیکنان در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده کنند و باید در خانه و مکان‌های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند، من علاوه بر تمرینات تیم، در خانه با تردمیل و تمرینات هوازی و وزنه آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم البته برای ما که فوتبال علاوه بر شغل عشقمان هم هست. دوری از زمین و توپ خیلی سخت است.

پهلوان ادامه داد: من شخصا همیشه از حواشی به دور بوده و تمام و کمال در خدمت تیم و باشگاه ذوب‌آهن هستم چرا که من فرزند ذوب‌آهنم و در این باشگاه رشد کرده‌ام و همیشه برای بالابردن جایگاه ذوب حداکثر تلاش خود را می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خواهش من از همه این است که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، چون متاسفانه گاهی اوقات برخی را مشاهده می‌کنم که کاملا بی‌توجه به این بیماری خطرناک هستند و از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند که این باعث تاسف است.

بیشتر بخوانید: ابراهیم‌زاده: با این شرایط بلاتکلیفی، قطعا بدنمان افت چشمگیری می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد

مسابقات فوتبال گروه دوم مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور از گروه دوم با شرکت ۵ تیم از عصر دیروز ۱۶ اردیبهشت ماه با برگزاری ۲ دیدار در محمودآباد آغاز شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد، مدت ۶ روز به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در دیدار افتتاحیه این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در شهرآورد مازندرانی به تساوی بدون گل دست یافت.
 
تیم اول گروه دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کند.

تیم دوم رقابت‌ها سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌کند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • قیمت نفت صعودی شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد