Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سیدحسن میری، بعد از ظهر جمعه در جریان بازدید از بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همان لحظات اولیه شیوع بیماری گوارشی همراه با اسهال و استفراغ در آستارا که درصدی از اطفال و درصدی از بزرگسالان به آن مبتلا شده‌اند، تلاش‌ها در بیمارستان شهید دکتر بهشتی و مدیریت بهداشت و درمان شهرستان آستارا در این رابطه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشکیل کارگروه‌های بهداشتی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها انجام شده و آمادگی لازم برای طغیان احتمالی این بیماری وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه پیش بینی‌ها برای تأمین دارو، تجهیزات و تخت در این رابطه در شهرستان آستارا انجام شده است، افزود: هم اکنون بخش NICU در بیمارستان شهید بهشتی آستارا که افتتاح نشده بود، برای این منظور اختصاص یافته و ۱۰ تخت جدید نیز برای این بخش اضافه شده است.

دکتر میری، تصریح کرد: بیمارستان‌های همجوار، مراکز بهداشتی و درمانگاه‌های دیگر نیز در صورت نیاز برای بستری بیماران اقدام خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه بستری بیماران مبتلا به این بیماری گوارشی امروز نداشتیم، اظهار کرد: مردم با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند نقش مهمی را در این زمینه و کنترل این بیماری گوارشی داشته باشند.

کد خبر 4926185

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا دانشگاه علوم پزشكی گیلان بیماری گوارشی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان شب قدر ایلام کمک به نیازمندان زلزله ماه مبارك رمضان بیرجند مواسات بیماری گوارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم