Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهلا عموری جمعه در حاشیه آیین اهدای اقلام پزشکی اتاق بازرگانی اهواز به کادر درمانی استان خوزستان اظهارداشت: بخش خصوصی در شرایط فعلی با هماهنگی و انسجام خود در کنار مردم استان قرار داشت و به ارائه خدمت پرداخت.

وی افزود: کادر درمان استان خوزستان لحظه‌های ماندگاری را در تاریخ جنگ نابرابر با کرونا ثبت کرده اند و تلاش‌های آنها در یادها خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه سهم بخش خصوصی در همراهی با کادر درمان همواره ادامه خواهد داشت، گفت: امیدواریم مجموعه بهداشت و درمان استان تعامل خود را با بخش خصوصی بیشتر کند تا با نیازسنجی، ارائه خدمات به صورت مطلوب‌تری انجام شود.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان تصریح ‌کرد: واحدهای تولیدی عضو اتاق بازرگانی اهواز از آغاز اپیدمی در خوزستان خطوط تولید خود را به منظور تامین مایحتاج بهداشتی تغییر دادند.

وی ادامه داد: تولید الکل، ژل‌های ضدعفونی کننده، لباس‌های بیمارستانی، شوینده و تولید ماسک از جمله این محصولات هستند که تا حدود زیادی، نیاز مردم و کادر درمانی استان را تامین کردند.

عموری به مسئولیت‌های اجتماعی بخش خصوصی و اتاق بازرگانی اهواز در قالب تامین برخی لوازم و تجهیزات بیمارستان‌های درگیر استان اشاره‌ کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع تجهیزات و لوازم بیمارستان ویژه کادر درمانی استان تامین و اهدا شده است.

وی افزود: این اقدام به صورت خودجوش و در راستای همراهی بخش خصوصی استان با مجموعه بهداشت و درمان استان صورت گرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز همچنین از عملیات ضدعفونی شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: پیش از مسدود شدن فعالیت‌های تجاری با کشور عراق، به واسطه حضور یک هزار و ۵۰۰ کارگر و راننده در مرز چذابه، اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این پایانه مرزی انجام شد.

وی به درخواست فعالان اقتصادی برای بازگشایی مرزهای تجاری با کشور عراق اشاره‌کرد و گفت: اتاق بازرگانی اهواز آمادگی دارد تا در صورت ازسرگیری این بخش از فعالیت‌های تجاری، ضدعفونی و گندزدایی بازارچه‌های مرزی را در دستور کار قرار دهد.

ادامه همراهی پارلمان بخش خصوصی کشور با مجموعه‌های درمانی 
عموری همچنین انجام مطالعات و اجرای پلاسمادرمانی ویژه مبتلایان به ویروس کرونا را افتخار بخش خصوصی کشور عنوان کرد و گفت: این روش در حال حاضر به عنوان یک راهکار موقت برای کاهش مرگ و میرهای ناشی از شیوع این ویروس محسوب می‌شود که با حمایت اتاق بازرگانی کشور شروع شده است.

وی ادامه‌داد: پیشتیبانی از مطالعات اجرای این روش توسط اتاق بازرگانی تهران انجام شد و در حال حاضر در ۱۴ استان کشور در حال انجام است.

توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی
دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همچنین از توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها به منظور کمک به افرادی که با مشکلات معیشتی در زمان شیوع ویروس کرونا روبه رو شده اند، توزیع شد.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این، بسته‌های بهداشتی مورد نیاز ویژه مراکز نگهداری سالمندان در کلانشهر اهواز توزیع شدند تا این قشر نیز از خطرات ناشی از این ویروس درامان باشند.

عموری همچنین از برگزاری برنامه‌های پخش زنده ویژه فعالان اقتصادی در شرایطی که کرونا بخش قابل توجهی از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده اشاره‌کرد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت اقتصاد بعد از کرونا با موضوعات مربوط به  بورس، کسب و کارها، مالیات، حمل و نقل، تامین مالی و همچنین تجارت خارجی در حال برگزاری است.

ویروس کرونا طی  یک هفته در استان خوزستان افراد زیادی را مبتلا کرده به گونه ای که مسوولان وزارت بهداشت اعلام کردند در چهار روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به استان خوزستان است.

ویروس کرونا که منشا آن چین است از اوایل اسفند ماه در کشور و سپس در خوزستان مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران ویروس کرونا اتاق بازرگانی ایران اتاق بازرگانی اهواز استان خوزستان ویروس کرونا کادر درمان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ درخواست عجیب روسیه از ایران

 

به گزارش تابناک، یک مقام مسئول گفت: هیات‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند و این اتفاق بسیار نادر است.

روشن یکتا، نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در برنامه «تهران ۲۰» اظهار داشت: چهارشنبه «۱۲ اردیبهشت ماه»، اختتامیه ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو برگزاری می شود. خوشبختانه مجریان آن توانسته‌اند ضعف‌های دوره‌های گذشته را کاهش دهند.

او در ادامه بیان کرد: کشورهایی از جمله روسیه، آفریقا، چین و غیره در این نمایشگاه دعوت شده بودند. تقریباً هم سرمایه‌گذاران داخلی و هم خارجی از این نمایشگاه استقبال ویژه‌ای داشتند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه عنوان کرد: در این نمایشگاه در حوزه بخش خدمات فنی و مهندسی و همچنین در بحث ترانزیت نیز تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

او اظهار کرد: هیات‌های روسی در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و هایتک از ما کمک خواستند. آنها استقبال خوبی نشان دادند. این اتفاق بسیار نادریست و می توان بگویم قطعاً دیپلماتیک ما نسبت به گذشته موثرتر بوده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه گفت: امیدواریم بتوانیم که در دوره‌های بعدی و پس از این جلساتی که توافق داشتیم اجرا کنیم و همچنین بتوانیم از رسمیت فارغ التحصیلان ما بیشتر استفاده کنند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود