Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زکریا اشکپور، روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ساعت ۵۴ دقیقه بامداد امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت خبر حادثه برخورد نیسان و پراید به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد.

وی افزود: این حادثه تصادف بر اثر برخورد خودروهای نیسان و پراید در جاده آمل به بابل ابتدای روستای رشکلا، اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکپور اظهارکرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل یک، آمل۲، آمل۳ و کلوده به محل حادثه اعزام شدند، در این حادثه ۶ نفر زخمی شدند که شامل دختر بچه ۴ ساله، خانم ۲۶ ساله، ۴ نفر آقای ۲۲، ۳۳، ۲۳ و ۲۰ ساله بودند.

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: همه زخمی‌ها پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷شهریور آمل منتقل شدند.

کد خبر 511927 برچسب‌ها استان مازندران حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت