Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ایلام، همزمان با ایام لیالی قدر و شهادت حضرت امام علی (ع) و فراخوان سازمان انتقال خون ایلام برای مبارزه با ویروس کرونا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به همراه جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام با حضور در پایگاه انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در حاشیه اهدای خون گفت: «استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام همواره در همه حال همراه و یاور مسئولان و مردم استان ایلام هستند.»

محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی در برهه‌های مختلف از زلزله و سیل، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گرفته تا مبارزه با ویروس کرونا با تمام امکانات و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در خدمت مردم ایلام بوده است.»

وی بیان کرد: «حضور استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام در قالب پویش مقابله با کرونا در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و پاسداشت آن است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام متذکر شد: «دانشگاه آزاد اسلامی همواره محل ترویج فرهنگ ایثار و کمک به هم نوع بوده و در این راستا همه پای کار هستند.»

انتهای پیام/

167 / 167 اهدای خون لیالی قدر دانشگاه آزاد ایلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اهدای خون لیالی قدر دانشگاه آزاد ایلام کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد